افزایش سرانه درمانی منطقه ۱۹ با احداث درمانگاه خیریه حسینیه اعظم مکتب العباس (ع)

مراسم کلنگ زنی و احداث درمانگاه خیریه فوق تخصصی حسینیه اعظم مکتب العباس (ع) با حضور اعضای شورای اسلامی شهر تهران، شهردار منطقه ۱۹، خیرین و نیکوکاران، بانی و هیئت امنای این حسینیه برگزار و منطقه ۱۹ صاحب درمانگاه خیریه فوق تخصصی شد.

به گزارش شهر و به نقل ازدروابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، در مراسمی با حضور جعفر بندی شربیانی عضو و نایب رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران، سوده نجفی عضوکمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران، مهدی هدایت شهردار منطقه ضمن قدردانی از تأمین اعتبار برای احداث این درمانگاه و دفاع از آن در لایحه بودجه گفت : از آنجایی که خیرین در راه اندازی هرچه زودتر این درمانگاه پای کار هستند امید است اعتباری نیز به منظور تجهیز این مکان به منظور تسهیل در ارائه خدمات به نیازمندان صورت پذیرد.
این مسئول بر اتمام مراحل واگذاری زمین در راستای ساخت بیمارستان دولتی در منطقه به دانشگاه علوم پزشکی تهران و افزایش سرانه های بهداشتی و درمانی در این منطقه تأکید کرد.
هدایت خواستار حمایت از خیرین مسکن ساز با در اختیار قرار دادن زمین رایگان به آنها برای ساخت مسکن و اجاره مناسب به افراد کم برخوردار شد.
براساس این گزارش، درمانگاه خیریه فوق تخصصی حسینیه اعظم مکتب العباس (ع) منطقه ۱۹ در زمینی به مساحت حدود ۱۵۰۰ متر مربع در دو طبقه در بخش های اورژانس، داروخانه، حوزه‌های مختلف پزشکی، دندان‌پزشکی، سونوگرافی، رادیولوژی، آزمایشگاه به شهروندان کم برخوردار خدمات فوق تخصصی ارائه خواهد داد.

انتهای پیام 
 

۱۲ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۴
کد خبر: 23260

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 8 =