نمایشگاه توانمندی مدیریت شهری موجب ارتقای سطح مدیریت شهرها می‌شود

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: نمایشگاه شهرهای خواهرخوانده و توانمندی مدیریت شهری تهران فرصتی مغتنم برای ارائه دستاوردهای کلانشهرهاست.

الهویردی دهقانی در گفت‌وگو با خبرنگار شهر، با اشاره به برگزاری نمایشگاه شهرهای خواهرخوانده و توانمندی مدیریت شهری تهران، اظهار کرد: برگزاری چنین نمایشگاه هایی فرصتی است که بتوان دستاوردها و عملکرد شهرداری‌ها که زحمات طاقت‌فرسایی را متحمل می‌شوند، ارائه کرد.

نماینده مردم ورزقان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این دستاوردها در دید عموم مردم و مسئولان قرار می‌گیرد، خاطرنشان کرد: از طرفی دیگر افرادی که در خصوص اقدامات موثر در مدیریت شهری دارای ایده هستند، نظرات خود را ارائه می‌دهند که در ارتقاء مدیریت شهرها در سراسر کشور بسیار اثرگذار خواهد بود.

وی با تأکید بر هم افزایی کلانشهرها در این نمایشگاه، یادآور شد: نمایشگاه توانمندی مدیریت شهری تهران فرصت مغتنمی برای رسیدن به اهداف عنوان شده در این بخش است که جای تقدیر دارد.

گفتنی است نمایشگاه شهرهای خواهر خوانده و توانمندی مدیریت شهری تهران از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۹ و از ۱۲ تا ۱۷ تیرماه در محل دایمی نمایشگاه‌های بوستان گفتگو برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

۱۲ تیر ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۹
کد خبر: 23271

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 0 =