شهرداری به تنهایی نمی‌تواند در خصوص افزایش حقوق کارکنان کاری کند

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: شهرداری نمی‌تواند به تنهایی در خصوص ابلاغ حکم کارکنان کاری کند هرچند معاونت منابع انسانی اقداماتی را انجام داده که خوب است.

به گزارش خبرنگار شهر، مهدی چمران در حاشیه هفتاد و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به پلاکهای اطراف راه آهن در منطقه ۱۷، اظهار کرد: در این منطقه باید اصلاح انجام شود و اقدام شهرسازی صورت بگیرد. اعلام کردیم که این اصلاحات باید انجام شود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران همچنین تصریح کرد: پس از اصلاحات، پلاک‌هایی که در جوار خیابان قرار بگیرند وضعیت بدی نخواهند داشت.

وی با اشاره به مطرح شدن موضوع فروش ساختمان های شهرداری در جلسه گذشته شورا توسط یکی از اعضا، خاطرنشان کرد: در این خصوص گفتیم که مدارک ارائه شود که بدانیم وضعیت به چه شکل است.

چمران با بیان اینکه درآمد سه ماهه ابتدایی سال همواره پایین است، یادآور شد: از ابتدای تابستان درآمدها آغاز می شود و نمی توان میزان درآمدها را به درستی تنظیم کرد. میزان کمی نسبت به سه ماه مشابه سال قبل افزایش داشته اما چندان نبوده است.‌ نمی توان در این مدت انتظار خاصی داشت.

وی در رابطه با وضعیت صدور احکام کارکنان شهرداری تهران، گفت: شهرداری نمی تواند به تنهایی در خصوص ابلاغ حکم کارکنان کاری کند هرچند معاونت منابع انسانی اقداماتی را انجام داده که خوب است.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران تأکید کرد: عده ای افزایش ۱۰ درصدی حقوق کارکنان رسمی و افزایش ۴۷ درصدی حقوق دیگر کارکنان را درست نمی دانند. این مشکلی است که دولت نیز با آن دست به گریبان است. دولت هر پیشنهادی بدهد شهرداری نیز اجرا خواهد کرد.

انتهای پیام/

۱۴ تیر ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۸
کد خبر: 23317

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 1 =