نمایشگاه توانمندی‌های مدیریت شهری بهتر است هرساله برگزار شود

مدیرکل برنامه و بودجه شهرداری تهران اعتقاد دارد برای نشان دادن آخرین توانمندی ها و ظرفیت های مدیریت شهری نیاز است تا نمایشگاه توانمندی های مدیریت شهری به صورت سالانه برگزار شود.

امیر شهرابی در حاشیه بازدید از نمایشگاه شهرهای خواهرخوانده و توانمندی های مدیریت شهری تهران در گفت و گو با خبرنگار شهر گفت: به اعتقاد من برگزاری چنین نمایشگاهی در این سطح یکی از خلاء های سازمانی شهرداری تهران بود

وی افزود: اگر ما بتوانیم سالیانه چنین نمایشگاهی را در این سطح عالی برگزار کنیم هم فضای خوبی برای معرفی دستاوردهای شهرداری تهران برای مجموعه کارکنان شهرداری تهران  ایجاد می شود و هم زمینه مناسبی برای معرفی  این تلاش های شبانه روزی کارکنان خدوم در شهر تهران یا سایر کلانشهرهای کشور است.

مدیرکل برنامه و بودجه شهرداری تهران ادامه داد: اعتقاد بنده این است ما که در مجموعه شهرداری تهران در حال فعالیت هستیم بعضا از عملکرد سایر بخش ها چندان اطلاعی نداریم. البته شاید من به دلیل جایگاه سازمانی که دارم اطلاعات بیشتری داشته باشم اما خیلی از کارکنان سازمان هستند که نمی دانند در بخش های مختلف سازمان به این بزرگی چه اتفاقی می افتد.

وی بیان کرد: بالاخره شهرداری تهران یک  سازمان بزرگ با 22 منطقه و سازمان های متنوع است و 43 سازمان و شرکت دارد و یک سطح وسیعی از خدمت در آن در حال ارائه است. به این دلیل که کارکنان شهرداری تهران خود در جریان این باشند که در چه سازمانی در حال فعالیت هستند و باعث افزایش تعلق سازمانی و عرق سازمانی شود نمایشگاه فرصت خوبی را فراهم آورده است.

شهرابی یادآور شد: بنده حس خوبی در بازدید از این نمایشگاه داشتم به دوستان نیز در جریان بازدید گفتم که لازم است در سال چنین نمایشگاهی را راه اندازی کنیم تا تمام مجموعه ها تلاش هایی که در حوزه مدیریت شهری انجام می دهند را نشان دهند.

به اعتقاد وی؛ حتی اگر شهروندان نیز در چنین نمایشگاه تخصصی شرکت نکنند اما خانواده شهرداری تهران می توانند از چنین نمایشگاهی استفاده کنند.

انتهای پیام/

۱۷ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۱
کد خبر: 23503

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 15 =