نشان دادن فعالیت‌های گسترده مدیریت شهری در یک نمایشگاه کار منحصر به فردی بود

معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران تاکید دارد که نشان دادن فعالیت‌های گسترده مدیریت شهری با موضوعات متنوعی که دارد در یک نمایشگاه کار منحصر به فرد و خوبی بوده است.

محسن نایبی در حاشیه بازدید از نمایشگاه شهرهای خواهرخوانده و توانمندی های مدیریت شهری در گفت‌وگو با خبرنگار شهر، گفت: نمایشگاه شهرهای خواهر خوانده و توانمندی های مدیریت شهری کار جدید و نویی بود که در این دوره مدیریت شهری انجام شد.

وی افزود: البته توانمندی های مدیریت شهری با توجه به گستردگی عملکردی که دارد، بسیار متنوع است. ضمن اینکه ارائه دستاوردهای جدید یکی از ویژگی های این نمایشگاه بود.

معاون استاندار تهران ادامه داد: شناساندن تهران به عنوان ام القرای جهان اسلام به دیگران می تواند نشان دهنده رشد و شکوفایی اقداماتی باشد که در طول سال های گذشته در شهر تهران انجام شده است..

نایبی با اشاره به اینکه برگزاری این نمایشگاه حرکت روبه جلو و خوبی در شهر تهران است، یادآور شد: اگر این رویداد شهری ادامه دار باشد بیشتر تاثیرگذار خواهد بود.

وی با بیان اینکه در طول سنوات گذشته متاسفانه در ارائه گزارش خدمات به مردم در  شرایط عادی موفق نبوده ایم، تاکید کرد: این مساله می تواند دلایل متنوعی داشته باشد. اما برگزاری نمایشگاه باعث شد تا دستاوردهای شهرداری تهران از نزدیک دیده شود.

انتهای پیام/

۱۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۹
کد خبر: 23554

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 12 =