مدیریت شهری با مبنا قرار دادن تجربه علوی سعی در ایجاد شهری ایرانی-اسلامی دارد

شهردار منطقه ۹ گفت: مدیریت شهری  با اتکا به گفتمان عدالت و مبنا قرار دادن تجربه علوی سعی دارد شهری در تراز تمدن ایران- اسلامی و شان شهروندان تهرانی بسازد.  

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹، ویژه برنامه های «عید لبخند و برادری» با مشارکت گسترده شهروندان در میدان آزادی،  بوستان های المهدی، کوثر، کوکب، پلازای هاشمی و اندیشه سرای دکتر قریب برگزار شد.  
سیدمحمد رحیم مرتضوی شهردار منطقه۹ در این مراسم با تاکید بر جایگاه خاص امیرمومنان در تاریخ تشیع گفت: امام علی(ع) به عنوان ولی و امام همه ما علاوه بر محبت و شوری که در دل ها بر می انگیزاند، درس های ارزشمندی در حکمرانی، مردم‌داری و تدبیر امورعمومی برای همگان دارد.  
مرتضوی در ادامه اضافه کرد: عدالت، ظلم ستیزی و مبارزه با فساد مهمترین پیام های حکمرانی امیرمومنان هستند که باید مورد توجه همه مدیران قرار گیرد.

 شهردار منطقه۹  در پایان تصریح کرد:  مدیریت شهری  با اتکا به گفتمان عدالت و مبنا قرار دادن تجربه علوی سعی دارد شهری در تراز تمدن ایران- اسلامی و شان شهروندان تهرانی بسازد.  
شایان ذکر است، این جشن‌ها در قالب استیج، ایستگاه و موکب های صلواتی، کاروان خودرویی، مراسم شب شعر و برنامه های هنری در محلات هشت گانه منطقه ۹ برگزار شد.  
سخنرانی‌های معرفتی، موسیقی سنتی، تئاتر غدیر،   نمایش آکروبات طنز، اجرای گروه‌های سرود مشکات و شهید فهمیده، تکریم سادات، دیوارنگاره و خودرونویسی، ارائه خدمات سلامت محور پزشکی و مشاوره رایگان، تصویرگری حرم حضرت علی (ع)، تجلیل از خانواده شهدا  از جمله برنامه‌هایی بود که در مجموعه جشن‌های عید سعید غدیر به اجرا درآمد.  

انتهای پیام 

۲۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۴
کد خبر: 23890

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 4 =