بهره‌مندی بیش از هزاران نفر از شهروندان منطقه۱۳ از برنامه‌های فصل نشاط و رویش

با اجرای برنامه های اوقات فراغت در سه بخش رویداد شهرزاد، تهران گردی و جشن و اجرای برنامه های شاد، هزاران نفر از شهروندان منطقه۱۳ از این برنامه ها بهره مند شدند.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی احمدی شهردار منطقه، با اشاره به اجرای برنامه های فصل نشاط و رویش  در قالب شعار محوری  "لبخند بسازیم'' در  شهر تهران، گفت : در راستای دستورالعمل ویژه اوقات فراغت شهروندان، فعالیت های منطقه در سه بخش رویداد فرهنگی شهرزاد، تهران گردی و اردوی یک روزه نوجوانان پیگیری شد.  

او اضافه کرد : چندین عنوان برنامه در قالب رویداد فرهنگی شهرزاد با عناوین آئینی، کدبانو، هنری، ادبی، بازی و تفریح با شرکت بیش‌از هزار و ١٢٠ نفر در مرحله مسابقات محله ای و منطقه ای ویژه گروه های سنی مختلف در سرای محلات و مساجد اجرایی شد.

به گفته او،   برگزاری حدود ۴٨ مسابقه قرآنی و هنری  به همراه تور تهران گردی و حدود ١۶ عنوان جشن و برنامه های شاد و مفرح، جشنواره بازی های پدر و فرزندی و ایستگاه نشاط و تعالی از دیگر فعالیت های رویداد فرهنگی شهرزاد در مرحله مسابقات محله ای و منطقه ای است.

شهردار منطقه ۱۳ با بیان اینکه شهرزاد، مجموعه رویداد های فرهنگی و اجتماعی است که با مشارکت و مداخله مردم به اجرا درآمد، افزود : با برنامه ریزی و هماهنگی ادارات درون و برون سازمانی و بهره گیری از ظرفیت های موجود، نسبت به اجرای دقیق و به موقع برنامه ها اقدام شد.

شهردار منطقه ۱۳، هویت سازی، ایجاد حس تعلق و نشاط اجتماعی با تمرکز بر فضاها و فعالیت های عمومی شهر را از اهداف برنامه های فصل نشاط و رویش عنوان کرد و  ادامه داد: اجرای این گونه برنامه ها برای کودکان و نوجوانان ما آموزنده و نشاط آور است، مضاف بر آن که کار گروهی و با هم بودن را نیز تمرین می کنند.

انتهای پیام 

۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۴
کد خبر: 24024

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =