بنای غیرقانونی در محله تهرانپارس پس از چهار سال تخریب شد

شهردار منطقه ۸ گفت: حکم ماده صد پس از چهار سال در محله تهرانپارس منطقه۸ اجرا شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۸، فاطمه تنهایی شهردار منطقه با اعلام خبرتخریب بنای غیرقانونی با حکم دستگاه قضا و عوامل اجرایی شهرداری منطقه گفت: اجرای حکم تخریب در بخش تجاری این مجتمع تجاری مسکونی واقع در بزرگراه شهید سلیمانی جنب مترو تهرانپارس که در حدود چهار سال پیش و در زمان ساخت مرتکب تخلف ساختمانی شده است، روز گذشته انجام شد.

شهردارمنطقه ۸ به اشاره به اعمال قانون در راستای احقاق حقوق شهروندی، افزود: با هماهنگی به عمل آمده و با حکم دادستانی شرق تهران و همکاری کلانتری ۱۴۷ گلبرگ در مورد این واحد تجاری با متراژ حدود۲۰۰ متر مربع، بعد از چند مرحله اخطار، اعمال قانون صورت گرفت.

تنهایی تصریح کرد: در قسمت تجاری این مجتمع، نیم طبقه غیرمجاز و بالکن ساخته شده بود که طی یکسال گذشته علاوه بر جلوگیری از فعالیت غیرمجاز، با شکایت شهرداری منطقه ۸ و به همت عوامل ناحیه و شهرسازی پس از ۴سال حکم تخریب ساخت و ساز غیر مجاز در این واحد تجاری به اجرا درآمد.

شهردار منطقه۸ در پایان با تاکید بر بازدید های میدانی عوامل و تیم‌های اجرایی شهرداری منطقه،گفت: این اقدام در راستای صیانت از حقوق و خدمات رسانی به شهروندان، رسیدگی به درخواست‌ها و پیام‌های دریافتی از طریق سامانه‌های ۱۳۷ و ۱۸۸۸ در خصوص ساخت و سازهای غیر مجاز انجام شد.

انتهای پیام

۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۹
کد خبر: 24111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 16 =