رقابت پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها در کنار نوه‌هایشان در مسابقات نشاط سالمندی

‎شهردار منطقه ۱۲ از برگزاری مرحله مقدماتی سومین دوره رقابت‌های نشاط سالمندی با هدف تحکیم روابط خانوادگی و تکریم و افزایش نشاط سالمندان در خانواده خبر داد.

‎به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۲، در آستانه مرحله ‌نهایی سومین دوره رقابت‌های نشاط سالمندی که پنجم مردادماه در سطح تهران برگزار خواهد شد، امیر یزدی، شهردار منطقه ۱۲ از برگزاری مراحل مقدماتی این مسابقات در سطح این منطقه خبر داد و دراین‌باره گفت: هم‌زمان با فرارسیدن فصل تابستان و به منظور ارتقای سطح روحیه و نشاط سالمندان، این دوره از مسابقات با تشکیل ۴۰ تیم و حضور ۲۴۰ نفر از سالمندان  سطح منطقه ۱۲ در ورزشگاه  شهید هرندی برگزار شد.

‎یزدی با ابراز خرسندی از برنامه‌ریزی برای اجرای چنین فعالیت‌های خلاقانه‌ای در حوزه سلامت شهروندی افزود: اینکه بتوان در قالب مسابقاتی از این دست، اهداف چندجانبه فرهنگی و اجتماعی مفید و مؤثری همچون سلامت شهروندان، تقویت روحیه و نشاط در خانواده‌ها، تحکیم روابط خانوادگی، تکریم سالمندان در خانواده و افزایش انس و الفت میان نسل‌های مختلف را تأمین کرد، نشان‌دهنده پشتوانه مطالعاتی و سنجش دقیق نیاز شهروندان در بدنه مدیریت شهری است که جای تقدیر و قدردانی دارد.

‎وی از استقبال گسترده شهروندان منطقه ۱۲ از این مسابقات خبر داد و گفت: در این دوره از مسابقات که در قالب چهار گروه کوزه‌به‌سر، آب‌رسان، دایره و سنگ، خانه رویایی برگزار شد، ۱۲ تیم به مرحله نیمه‌نهایی راه پیدا کردند و مرحله نیمه‌نهایی نیز ۲۹ تیرماه در بوستان لاله به اجرا درآمد.

‎گفتنی است؛ مرحله ‌نهایی این دوره از مسابقات را اداره کل سلامت شهرداری تهران در پنجم مردادماه ساعت ۱۷ تا ۲۱ در بوستان سمیه واقع در منطقه ۱۴ برگزار خواهد کرد.

انتهای پیام 

۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۶
کد خبر: 24128

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 2 =