ساماندهی اصناف خیابان قلمستان آغاز شد

شهردار ناحیه۲ منطقه۱۱ از آغاز طرح انضباط شهری و ساماندهی اصناف خیابان جوادیان (قلمستان) و قزوین شرقی در این ناحیه خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۱، سجاد ظریف ضمن اعلام خبر اغاز طرح ساماندهی اصناف در معابر اصلی ناحیه ۲ گفت :این طرح با رویکرد ساماندهی و برخورد با اصناف متخلف با نظر به پیام های ۱۳۷ شهروندی در ناحیه ۲ اجرا شد.
 او گفت: در این طرح به وضعیت ۱۱۷ واحد صنفی در خیابان جوادیان (قزوین) و ۷۰ واحد صنفی در خیابان قزوین شرقی رسیدگی و تذکرات شفاهی و کتبی لازم به اصناف داده شد و با اصناف متخلف برخورد قانونی صورت پذیرفت.
ظریف افزود: همچنین در مورد ۸ واحد صنفی متخلف شناسایی شده، پس از طی  مراحل قانونی و مکاتبات لازم در خصوص اجرای بند ۲۰ ماده ۵۵ برای واحدهای صنفی ذکر شده با همکاری اداره ساماندهی منطقه ۱۱ طی هفته آینده اقدام و واحدها برابر مقررات شهری پلمب خواهند شد.
شهردار ناحیه۲ منطقه۱۱ در پایان  با اشاره به اینکه این طرح مستمر در محدوده ناحیه ۲ ادامه خواهد داشت؛ خاطر نشان کرد:شهروندان  میتوانند در خصوص شناسایی اصناف متخلف با ارایه گزارش به سامانه ۱۳۷ همراه شهرداری باشند.

انتهای پیام

۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۱
کد خبر: 24156

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 0 =