خیابان رجبی در منطقه ۷ بهسازی می‌شود

معاون فنی و عمران شهرداری منطقه ۷ از انجام عملیات بهسازی در خیابان رجبی و میدان (صابر) در راستای اجرای پروژه های کوچک مقیاس و ارتقاء رفاه و رضایت شهروندان خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، میکائیل علیپور گفت: پروژه های کوچک مقیاس برای برطرف کردن گره و مشکلات بزرگی است که در سطح منطقه وجود دارد. این پروژه ها با وجود آنکه هزینه کمی را به خود اختصاص خواهد داد، تاثیری شگرف در سطح شهر خواهد داشت.

وی با تاکید بر اینکه امروزه مدیریت شهری به سطوح محله‌ای در شهر توجه و تأکید داشته و برای ساماندهی عادلانه تر خدمات تلاش می‌کند، یادآور شد: چند سالی است که سیاست‌های مدیریت شهری بر اجرای پروژه‌های کوچک مقیاس در محله‌ها معطوف شده و در کنار تمام هزینه‌هایی که مدیریت شهری برای پروژه‌های بزرگ و فرامنطقه‌ای صرف می‌کند، رسیدگی به پروژه‌های کوچک محلی که نیاز چندانی به هزینه و زمان ندارد، اولویت پیدا کرده است.

معاون شهردار منطقه ۷ عنوان کرد: جدول کاری، احداث نهر جدید، اجرای سنگدال، پیاده روسازی و اجرای تک جدول از جمله اقداماتی است که در میدان صابر و خیابان رجبی اجرا شده و تا چند هفته دیگر عملیات تراش و روکش آسفالت آن نیز به اتمام خواهد رسید.

وی در پایان تاکید کرد: بهسازی خیابان رجبی تنها بخشی از اقداماتی است که در راستای اجرای پروژه های کوچک مقیاس در این منطقه در حال اجراست و با اتمام کلیه پروژه هایی که هم راستا با این طرح اجرا خواهد شد امیدواریم شاهد رضایت حداکثری شهروندان باشیم.

انتهای پیام 

۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۰
کد خبر: 24179

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 9 =