شهروندان صاحبان اصلی شهر هستند

رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران گفت: رویداد مردمی‌سازی در مدیریت شهری، با حضور مدیران ارشد و متخصصان حوزه مدیریت شهری برگزار خواهد شد.

 محمدعلی الفت پور در گفت و گو با خبرنگار شهر از برگزاری «رویداد مردمی سازی در مدیریت شهری» خبر داد و گفت: در راستای اجرای سیاست های شهردار تهران مبنی بر بهره‌مندی از نخبگان و مردمی سازی اداره شهر بر محور آن ها رویدادی را برنامه ریزی کرده ایم که به موجب آن، مدیران ارشد شهرداری تهران با بهترین برنامه ها و تجربیات موفق مردمی سازی، ظرفیت ها و ساز و کارهای مشارکت مردمی در مدیریت شهر آشنا شوند.

وی افزود: همچنین آشنایی با ظرفیت روز جهانی در امور عمومی و ارائه سیاست ها و راهبردهای معاونت های تخصصی شهرداری تهران با محوریت مردمی سازی و سپس اجرای آبشاری آموخته ها در واحدهای تابعه، از اهداف مهم طراحی و اجرای این رویداد بوده است.

رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران درباره ضرورت مردمی سازی و جلب مشارکت شهروندان در امور شهری توضیح داد: باور ما در مدیریت شهری این است که شهروندان، صاحبان اصلی شهر هستند و اگر می خواهیم برنامه یا خدمتی در شهر اجرا کنیم؛ قطعاً می بایست از پذیرش و مشارکت شهروندان برخوردار باشیم.

وی افزود: در این راستا و به منظور ارتقاء کیفی طراحی ها، برنامه ریزی ها و اجرای پروژه های شهری، بر آن شدیم تا با برگزاری رویداد مردمی سازی در مدیریت شهری، بستری فراهم شود که مدیران ارشد شهری و متخصصان این حوزه از سراسر کشور بتوانند گردهم آمده و بهترین و مهمترین تجارب و دستاوردهای علمی و عملی خود را با یکدیگر اشتراک بگذارند.

الفت پور همچنین یادآور شد: پیش بینی می کنیم نتایج حاصل از برگزاری رویداد مردمی سازی در مدیریت شهری بتواند در شناسایی و رفع مشکلات و گره های اصلی در امر مدیریت شهری، راهگشا باشد و از سوی دیگر، افق های تازه ای در حوزه برنامه ریزی و اداره شهر ایجاد نماید.

به گفته وی؛ رویداد «مردمی سازی در مدیریت شهری«، روز پنجشنبه ۶ مرداد ماه، با حضور رئیس و برخی اعضای شورای اسلامی شهر تهران، شهردار تهران، معاونان شهردار و همچنین مدیران ارشد و متخصصان مدیریت شهری، در برج میلاد تهران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۵
کد خبر: 24185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 9 =