راه‌اندازی چهار پایگاه واکسیناسیون ویژه تزریق دز یادآور کرونا

مدیرعامل شرکت شهر سالم از فعال شدن یک پایگاه ثابت و سه پایگاه سیار از سوی این شرکت ویژه واکسیناسیون دز یادآور کرونا خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شرکت شهر سالم، نورمحمدی با اعلام بسیج بخش‌های مختلف شرکت شهر سالم برای تزریق دزهای یادآور کرونا به ویژه برای کارکنان و بازنشستگان شهرداری تهران گفت: از هفته گذشته یک پایگاه واکسیناسیون ثابت در درمانگاه منطقه 10 و سه پایگاه سیار مشغول واکسیناسیون کارکنان شهرداری هستند و تاکنون بالغ بر 2هزار دز واکسن کرونا تزریق کرده‌اند.

مدیرعامل شرکت شهر سالم با بیان اینکه پایگاه‌های ما آماده تزریق واکسن به کلیه شهروندان پایتخت هستند، ادامه داد: هم‌اکنون واحدهای سیار واکسیناسیون در میادین میوه و تره‌بار تهران مستقر هستند و آماده تزریق واکسن کرونا به کارکنان و شهروندان هستند.

نورمحمدی با اشاره به اینکه گسیل تیم‌های سیار واکسیناسیون به سازمان آتش‌نشانی و شهرداری برخی مناطق نیز در دستور کار قرار دارد، اضافه کرد: برنامه تیم‌های سیار ما بر اساس درخواست‌های واصله تنظیم می‌شود و اگر تقاضاها افزایش پیدا کند آمادگی داریم که تیم‌های سیار شرکت شهر سالم را افزایش دهیم.

وی اظهار داشت: پایگاه ثابت واکسیناسیون شرکت شهر سالم نیز با عنوان «پایگاه واکسیناسیون بعثت» در درمانگاه منطقه 10 واقع در خیابان قزوین استقرار دارد و از ساعت 7:30 تا 16:30 در حال ارائه خدمت هستند.

به گفت نورمحمدی با هماهنگی وزارت بهداشت واکسن‌های برکت، سینوفارم، کووپارس، پاستوکووک و اسپایکوژن در اختیار پایگاه‌های واکسیناسیون شرکت شهرسالم قرار دارد.

مدیرعامل شرکت شهر سالم با اشاره به روند صعودی ابتلا به ویروس کرونا در روزهای اخیر گفت: تا به امروز هیچ مسیری موثرتر از واکسیناسیون برای پیشگیری از ابتلا یا دست کم ابتلاء شدید وجود ندارد و لذا من همه شهروندان را به تزریق دزهای یادآور دعوت می‌کنم.

انتهای پیام/

۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۵:۴۲
کد خبر: 24205

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 2 =