پاکسازی ۶۰ زمین رهاشده در منطقه۲۲

شهردار منطقه ۲۲ از پاکسازی ۶۰ محیط از زمین های رها شده در متراژ بیش از یک هزار متر مربع در این محدوده غربی پایتخت خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، وحیدرضا محمدی گفت: باتوجه به اینکه حجم بالایی از زمین های بایر یا همان زمین های رها شده در این منطقه غربی پایتخت به دلیل وسعت و تازه تاسیس بودن قرار دارد، به همین منظور با هدف آراستگی سیمای شهری معاونت خدمات شهری منطقه اقدام به پاکسازی این محیط ها کرده است و این در حالی است که برخی از این اقدامات با مشارکت پروژه های مسکونی در حال ساخت به همت شهرداران نواحی شش گانه صورت گرفته است.

وی افزود: یکی از معضلاتی که در این منطقه وجود دارد تخلیه نخاله های ساختمانی از سوی برخی از کامیون داران متخلف بوده است، که گاها برخی از این کامیون ها از سایر مناطق برای خروج  نخاله ها اقدام می کردند که طی یک برنامه ای شهرداران شب نواحی فعالیت شان را جلوگیری از این تخلف کرده اند.

محمدی ادامه داد: چند دستگاه خودرو سنگین از سوی معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه وجود دارد که پاکسازی این زمین های رها شده به شکل همه روزه صورت می گیرد، با این وجود درخواست برای افزایش خودروهای مورد نیاز اجرای این طرح به معاونت خدمات شهری شهرداری تهران ارائه شده است تا خدمات رسانی به شهروندان افزایش پیدا کند.

شهردار منطقه تصریح کرد: حجم زمین های پاکسازی شده رها شده چندین هکتار است که نسبت به پاکسازی زمین های رها شده در بین مناطق ۲۲ گانه شهر تهران حجم بسیار بالایی است.

وی خاطرنشان کرد: برخی از این پاکسازی ها موجب شده تا محیط هایی که به یک نقطه بی دفاع شهری تبدیل شده بود رفع شود و رضایتمندی شهروندان صورت گیرد، از جمله این اقدامات را می توان در شهرک یاس، بلوار کوهک، شهرک دانشگاه شریف اشاره کرد.

انتهای پیام

۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۲
کد خبر: 24207

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 0 =