بزرگترین پرچم حسینی در منطقه گردشگری عباس‌آباد به اهتزاز در می‌آید

پنجمین آیین «سلام بر محرم» پنجشنبه ۶ مرداد ماه با حضور شهردار تهران و مدیران ارشد شهری در کوشک باغ هنر منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد برگزار می‌شود و بزرگ‌ترین پرچم سیاهپوش کشور به اهتزاز درخواهد آمد.

به گزارش شهر، عصر روز پنج شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۸ در آستانه آغاز ماه محرم منطقه فرهنگی گردشگری عباس آباد آیین "سلام بر محرم" را با حضور مدیران شهری و چهره های فرهنگی کشور برگزار می کند و شهر تهران با اهتزاز مرتفع‌ترین و بزرگترین پرچم کشور در اراضی عباس‌آباد به استقبال ماه محرم می رود.

بزرگترین پرچم کشور در ابعاد ۴۴*۲۴ متر (۱۰۵۶ متر مربع) و در ارتفاع ۲۰۰ متری در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد (بوستان طالقانی) واقع شده که هرسال در آستانه آغاز ماه محرم طی مراسمی به نشانه سیاهپوش شدن شهر تهران در آغاز محرم مزین به پرچم یا حسین (ع) می‌شود.
این پرچم پنج شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۸ با حضور مدیران ارشد شهری، اعضای شورای اسلامی شهر تهران و فعالان فرهنگی به اهتزاز در خواهد آمد. برنامه «سلام بر محرم» با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در فضای باز مجموعه فرهنگی «کوشک باغ هنر» برگزار خواهد شد.
 این برنامه به صورت زنده از شبکه سوم سیما، کانال خبرگزاری فارس، خبرگزاری دانشجو، موسسه فرهنگی عقیق و فضاهای اطلاع رسانی مجازی دیگر پخش می‌شود.

انتهای پیام 

۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۷
کد خبر: 24208

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 15 =