لزوم توسعه حمل و نقل ریلی در غرب تهران

شهردار منطقه ۹ با حضور در مسجد امیرالمومنین(ع) ضمن گفت و گو با نمازگزاران، در جریان مسائل و مطالبات شهروندان محله امام زاده عبدالله قرار گرفت.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹، سیدمحمد رحیم مرتضوی گفت: سیره علوی الگوی مدیریتی ما در شهرداری تهران است و در این راستا سعی داریم با توسل به منش حکمرانی امیرالمومنان علی (ع)، ضمن مهار فساد و رفع تبعیض، عدالت را مبنای عمل و اقدام خویش قرار دهیم.
او با اشاره به برخی اقدامات و دستاوردهای مدیریت شهری در دوره فعلی گفت: نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی، تلاش برای توسعه خطوط مترو، نهضت واکسیناسیون برای مهار کرونا ویروس، بهره برداری از بازارهای نوین میوه و تره و بار در نقاط مختلف کلانشهر تهران، ساماندهی معتادین متجاهرین و تلاش برای رفع نقاط بی دفاع شهری، توازن عادلانه در توزیع امکانات و خدمات، راه اندازی قرارگاه جهاد مسکن، حمایت از کودکان کار و زنان سرپرست خانوار، برقراری شفافیت مالی، ایجاد انضباط مالی و اداری گوشه ای از اقدامات در راستای خدمت رسانی مطلوب تر به شهروندان است.  
شهردار منطقه ۹ با اشاره به معضل ترافیک کلانشهر تهران گفت: با توجه به ترافیک معابر شهری و نیز جمعیت بالای شناور و ساکن در محلات هشت گانه منطقه ۹ نیاز به توسعه خطوط مترو در این قسمت از پایتخت یک ضرورت و دغدغه مدیران شهری است.
او در ادامه اضافه کرد: با توجه به این دغدغه، مذاکراتی با مقامات مسئول و مدیریت ارشد شهری صورت گرفته است تا ضمن نیاز سنجی پوشش مترو در محدوده منطقه ۹، مطالعات کارشناسی اجرای این طرح آغاز شود.
مرتضوی در خاتمه ضمن تشریح گوشه هایی از خدمات شهرداری منطقه ۹ در حوزه های عمرانی، ترافیکی، اجتماعی و خدماتی ابراز امیدواری کرد: با کار جهادی و تلاش شبانه روزی درصدد ساختن شهری زیبا و امن برای شهروندان شریف هستیم و در این مسیر خدمت به مردم را بالاترین عزت و افتخار می دانیم.  
شایان ذکر است؛ در پایان دیدار شهردار منطقه ۹ با نمازگزاران مسجد امیرالمونین(ع)، برخی از شهروندان مسائل و مطالبات خود در حوزه های مختلف اعم از عمرانی و ترافیکی، اجتماعی و فرهنگی، خدمات شهری و شهرسازی طرح کرده و دستورات لازم برای حل مشکلات در چارچوب مقررات صادر شد.  

انتهای پیام

۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۵
کد خبر: 24234

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 16 =