تعداد بازارهای میوه و تره‌بار منطقه۱۳ به ۱۲ بازار افزایش پیدا می‌کند

شهردار منطقه ۱۳ گفت: با برنامه‌ ریزی های انجام شده برای ارتقای سرانه رفاهی ساکنان محلات منطقه، تعداد بازارهای میوه و تره بار منطقه ۱۳ به ۱۲ بازار خواهد رسید .

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳،  محمدهادی علی‌احمدی  با بیان اینکه در حال حاضر ۸ میدان میوه و تره بار در منطقه۱۳ فعال هستند، گفت: با توجه به نیاز و درخواست شهروندان به تازگی دو زمین در محلات این منطقه برای احداث میادین میوه و تره بار جدید به سازمان میادین تحویل داده شد و دو زمین دیگر نیز در حال آماده سازی برای تحویل است. 
او افزود: در حال حاضر یک قطعه زمین به مساحت ۶۰ متر مربع در محله سرخه حصار،  نبش کوی نیروی هوایی و زمین دیگری در محله شورا به متراژ ۲۰۰ متر مربع در تقاطع خیابان های وصالی و افضلی برای آماده سازی و راه اندازی بازار میوه و تره بار تحویل سازمان میادین شده و دو بازار دیگر نیز در خیابان سی متری نیروی هوایی بالاتر از بوستان سیمرغ و محله صفا جانمایی شده است . 
علی احمدی در خصوص بازار های میوه و تره بار فعال در محله های شرقی تهران خاطرنشان کرد: بازارهای پیروزی ، جاجرود ، آذر نجات، صفا ، ایران مهر ، دهقان ، آشتیانی و امامت در حال حاضر فعالیت روزانه دارد.

انتهای پیام

۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۸
کد خبر: 24250

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 10 =