شهردار منطقه ۲۱ مسئول قرارگاه مسجد کوفه در ستاد اربعین حسینی شهرداری تهران شد

جلسه بررسی مسائل پیرامون مراسم پیاده روی اربعین حسینی با حضور حسین نظری معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران، امین توکلی زاده معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، شهرداران مناطق ۲۱،۱۷،۱۳،۱۲،۱۱،۵،۳،۱ و ۲۲و مدیران این دو معاونت برگزار شد.

به گزارش شهر، حسین نظری معاون شهردار تهران گفت: گاهی اوقات توفیقات تکرار نشدنی است. امیدوارم این توفیق حاصل شود که در ایام اربعین سعادت قدم برداشتن در پیشگاه امام حسین (ع) و خدمت به زائران ایشان را داشته باشیم.

در ادامه این جلسه امین توکلی زاده، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: مردم از دیرباز تاکنون اولین و بهترین  برگزار کنندگان مراسم اربعین حسینی بودند. پیوستگی مدیریت شهری با مردم نیز از ویژگی های مراسم اربعین امسال است. مردم در صف مقدم برنامه ها حضور دارند و مدیریت شهری هر جا که لازم باشد از آن ها حمایت و پشتیبانی می کند.

در پایان این جلسه، شهرداران مناطق ۲۲ گانه گزارشاتی در خصوص ستادهای مردمی اربعین در مناطق ارائه دادند و  قرارگاه های خدمت مناطق در عراق و مرزهای ایران طبق جفرافیا تقسیم و واگذار شد.

همچنین، طی حکمی از سوی معاون امور اجتماعی و فرهنگی و رئیس ستاد اربعین حسینی شهرداری تهران مسوولین قرارگاه های ستاد برگزاری مراسم اربعین حسینی شهرداری تهران مشخص شدند که "حسین کاشانی پور" شهردار منطقه ۲۱ به عنوان مسئول قرارگاه مسجد کوفه در ستاد برگزاری مراسم اربعین حسینی سال ۱۴۰۱ شهرداری تهران منصوب شد.

انتهای پیام 

۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۹
کد خبر: 24263

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 14 =