آماده‌باش اورژانس هوایی استان البرز و بیمارستان های تهران برای پذیرش مصدومان حادثه سیلاب/احتمال افزایش آمار خودروهای گرفتار در گل و لای

سخنگوی اورژانس کشور از آماده باش اورژانس هوایی البرز و همچنین بیمارستان‌های تهران برای امدادرسانی و پذیرش مصدومان حادثه سیلاب منطقه کن و محله های امامزاده داوود خبر داد.

 مجتبی خالدی در گفت و گو با خبرنگار شهر گفت: باتوجه به حجم بالای گل و لای ایجاد شده از رانش زمین پیش بینی می‌شود هنوز تعداد زیادی از خودروها زیر گل ولای سیل شب گذشته امامزاده داوود وجود داشته باشند.

وی افزود: بعد از اطلاع رسانی درخصوص وقوع سیل و رانش زمین از ساعت یک و ۳۶ دقیقه بامداد تا کنون نیروهای اورژانس مشغول امداد رسانی به حادثه دیدگان هستند.

سخنگوی اورژانس کشور با بیان اینکه بلافاصله بعد از وقوع حادثه اتاق بحران وزارت بهداشت فعال و رئیس سازمان اورژانس کشور فراخوانده شد، ادامه داد: معاون عملیات اورژانس به همراه هفت دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به امامزاده داوود اعزام شدند. در این منطقه رانش زمین اتفاق افتاده و هجوم گل و لای ناشی از سیلاب در محوطه امامزاده داوود دیده می‌شود.

وی بیان کرد: اورژانس هوایی البرز در حالت آماده‌باش قرار دارد و بیمارستان‌های شهدای تجریش و حضرت رسول تهران به عنوان نزدیک‌ترین بیمارستان‌ها در حالت آماده‌باش قرار گرفته‌اند.

انتهای پیام/

۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۷
کد خبر: 24292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 4 =