راه‌اندازی مرکز آمار سازمان ورزش شهرداری تهران با هدف ایجاد شفافیت

کاظم دستگردی سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی سازمان ورزش شهرداری تهران، از راه اندازی مرکز آماری به منظور ایجاد شفافیت، وحدت رویه در عملکردها و ارائه خدمات بهینه به شهروندان تهرانی خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از پایگاه خبری سازمان ورزش شهرداری تهران، معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی این سازمان، کاظم دستگردی اظهار داشت: عدم وجود بانک اطلاعاتی و مرکز آماری که همکاران و شهروندان، توأمان به آن دسترسی داشته باشند، از چالش های پیش روی ما بود که همکاران من در اداره ارزیابی عملکرد،  نسبت به راه اندازی این مرکز با ایجاد سامانه ای در همین راستا همت گماشتند.

دستگردی افزود: فاز اول این سامانه به زودی راه اندازی می شود و در اختیار همکاران ما قرار می گیرد. در فازهای بعدی نیز اطلاعات تمامی امکان ورزشی، زمین های چمن، رویدادهای ورزشی، ایستگاه های تندرستی و هر آن چه که شهروندان در عرصه ورزش شهروندی به آن نیاز دارند، در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

وی راه اندازی این سامانه را گامی موثر در راستای ایجاد شفافیت در رویه ها و عملکردها و استفاده از تجارب و پتانسیل های موجود برشمرد و خاطر نشان ساخت: یکی از مهم ترین اهداف سازمان ورزش، توسعه ورزش شهروندی در میان اقشار مختلف است و در این راستا دسترسی به منابع اطلاعاتی متقن و درگاه های مطمئن برای حضور و مشارکت بیشتر، امری اجتناب ناپذیر است و ما امیدواریم با افتتاح فازهای بعدی این سامانه، تمامی اطلاعات را به صورت یکجا و کاملا شفاف در دسترس عموم قرار دهیم.

انتهای پیام 

۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۹
کد خبر: 24384

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =