حمایت سازمان نوسازی از کسب و کارهای دانش بنیان

سرپرست سازمان نوسازی شهر تهران در حاشیه بازدید از کارخانه نوآوری آزادی، تصریح کرد: سازمان نوسازی با بازآفرینی کارخانه سیمان ری، بستر لازم را برای حمایت از فعالیت کسب و کارهای نوپا، استارت آپ ها و شرکت های دانش بنیان فراهم می کند.

به گزارش شهر و به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل سازمان نوسازی شهر تهران، مهدی هدایت ضمن بازدید از کارخانه نوآوری آزادی در جریان خدمات و امکانات متنوع این کارخانه برای رشد و پیشرفت کسب و کارهای نوپا قرار گرفت.

سرپرست سازمان نوسازی شهر تهران با اشاره به اینکه یکی از مأموریت های این سازمان برای بازآفرینی کارخانه سیمان ری، ایجاد فضاهای کار اشتراکی، حمایت از کسب و کارهای دانش بنیان و توسعه فعالیت های استارتاپی است، از بخش های مختلف کارخانه نوآوری آزادی همچون فضاهای کار اشتراکی، پالت های نیمه خصوصی، دفاتر اختصاصی، کارگاه تکنیک و ساخت هفت و هشت بازدید کرد و در جریان اقدامات، برنامه ها، خدمات شتابدهی و ... این کارخانه قرار گرفت.

شایان ذکر است کارخانه نوآوری آزادی توسط ”شرکت هم‌آوا” با مشارکت پارک فناوری پردیس و با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، به عنوان بزرگترین مرکز استقرار استارت آپ‌ها در خاورمیانه و شمال آفریقا در فضایی به مساحت ۱۸هزار و پانصد متر مربع در غرب تهران راه اندازی شده است و در تلاش است تا با فراهم کردن فضای کاری خلاقانه و ارائه خدمات و امکانات متنوع، به رشد و پیشرفت کسب و کارها سرعت بخشیده و به شبکه سازی و ارتباطات مؤثر آنها با یکدیگر در بستر فضای کار اشتراکی کمک کند.

انتهای پیام 

۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۲
کد خبر: 24443

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 3 =