رویداد مردمی‌سازی در مدیریت شهری برای مدیران میانی شهرداری برگزار شود

رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران گفت: با توجه به اینکه برنامه‌ها و تصمیمات مدیران ارشد شهرداری تهران باید توسط مدیران میانی آنها درک و عملیاتی‌سازی شود، تصمیم بر آن شد تا رویداد مشابهی برای مدیران میانی شهرداری برگزار شود.

محمدعلی الفت پور در گفت و گو با خبرنگار شهر با اشاره به رویداد مردمی سازی در مدیریت شهری گفت: برای نخستین بار بود که رویدادی برای مدیران ارشد شهرداری تهران برگزار می شد تا بتوانند در کنار هم و به طور مستقیم درخصوص تجارب و برنامه‌های مؤثر در جلب مشارکت مردم در مدیریت شهری تبادل نظر کنند.

رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران افزود: این رویداد، روز ۶ مرداد ماه در برج میلاد برگزار شد و معاونان شهرداری تهران، تعدادی از مدیران ارشد و برخی نخبگان و متخصصان و فعالان حوزه مدیریت شهری از شهرهای مختلف کشور، گرد هم آمدند و برنامه های اجرا شده، تجارب و نتایج حاصل از آنها را درباره مدیریت شهر با مشارکت مردم، بیان کردند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه برنامه ها و تصمیمات مدیران ارشد شهرداری تهران می بایست در مرحله نخست، توسط مدیران میانی آنها درک و عملیاتی سازی شود، تصمیم بر آن شد تا رویداد مشابهی برای مدیران میانی مرتبه ۴ و ۵ شهرداری برگزار شود تا آنها نیز از راهکارها و نتایج مردمی سازی در مدیریت شهری مطلع شوند.

الفت پور بیان کرد: به نظر می رسد همسویی و همگامی مدیران شهرداری تهران از سطوح عالی تا میانی و عملیاتی، می تواند راهبرد مناسبی برای جلب مشارکت مردم در مدیریت شهری و ارتقاء کیفیت خدمات ارائه شده توسط همه ارکان سازمان به شهروندان شود.

انتهای پیام/

۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۰
کد خبر: 24455

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 6 =