میزبانی شب شعر آیینی «مکتب سیدالشهدا(ع)» از شاعرانی از ایران و افغانستان

شب شعر آیینی «مکتب سیدالشهدا(ع)» همزمان با سوم محرم و با حضور شاعرانی از افغانستان و ایران در فرهنگ سرای خانواده برگزار می‌شود.

به گزارش شهر و به نقل از پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، شب شعر آیینی «مکتب سیدالشهدا(ع)» همزمان با سوم محرم و با حضور شاعرانی از افغانستان و ایران دوشنبه ۱۰ مرداد ماه از ساعت ۱۷ تا ۱۹ در فرهنگ‌سرای خانواده برگزار می‌شود. 

در این شب شعر علیرضا قزوه، محمدکاظم کاظمی و سید عبدالله حسینی به سخنرانی می‌پردازند و کربلایی حسن راسخ منقبت‌خوانی می‌کند. در شب شعر «مکتب سیدالشهدا(ع)» شاعرانی از ایران و افغانستان حضور دارند که از آن جمله می‌توان به محمدمهدی سیار، میلاد عرفان‌پور، مهتاب ساحل، زهرا زاهدی، حامد باقری، مهدی ابوالقاسمی، جواد شیخ‌الاسلامی، شوکت‌علی محمدی شاری، حمید مبشر، سلمانعلی زکی، محسن سعیدی، کبری حسینی بلخی، زهرا حسین‌زاده، کامله کیهان و صابر موسوی اشاره کرد. همچنین زهرا حسین‌زاده شاعر اهل افغانستان مجری این نشست خواهد بود. 

شب شعر «مکتب سیدالشهدا(ع)» با همکاری مدیریت آفرینش‌های ادبی سازمان فرهنگی هنری، خانه ادبیات افغانستان و فرهنگ‌سرای خانواده برگزار می‌شود. 

حضور علاقه‌مندان به ادبیات آیینی در این مراسم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی آزاد است. فرهنگ‌سرای خانواده در تهران، خیابان سید جمال‌الدین اسدآبادی، خیابان ۲۱، بوستان شفق واقع شده است. 

انتهای پیام

۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۸
کد خبر: 24489

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 1 =