افزایش ظرفیت اتوبوسرانی برای جابه‌جایی زائران اربعین/امسال تمامی اتوبوس‌های اربعین به سیستم سرمایشی مجهز می‌شوند

مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی تهران در جلسه ستاد اربعین شهرداری تهران، فلسفه حضور اتوبوسرانی در کشور عراق را رفاه بیشتر زائران در تشرف به این زیارت ماندگار عنوان کرد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران؛ بهرام نکاحی در ستاد اربعین شهرداری تهران از افزایش ظرفیت های خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی (ع) خبر داد و افزود: تلاش ما این است که کاستی های موجود در کشور عراق برای تشرف زائران عزیز را پاسخ دهیم و رفاه حال هموطنان عزیز را برای سفر زیارت اربعین ارتقا بخشیم.

مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی تهران از افزایش تعداد اتوبوسهای امسال و بسیج امکانات فنی و نیروی انسانی متخصص جهت پشتیبانی عملیات حمل و نقل زائران خبر داد و گفت: این اتوبوس ها قرار است در مسیرهای ورودی به کشور عراق تا شهرهای نجف اشرف و کربلای معلی زائران اربعین را همراهی کنند.

وی همچنین رایزنی ها با وزارت نفت برای تأمین سوخت اتوبوسها را بسیار خوب توصیف کرد و افزود: با توجه به گرمای شدید هوا، تدبیر شد تمامی اتوبوسها امسال به سیستم سرمایش مجهز باشند.


گفتنی است؛ بخش قابل توجهی از عملیات حمل و نقل زائران اربعین از اولین سال راهپیمایی جهانی زیارت اربعین با حضور ناوگان شرکت واحد اتوبوسرانی تهران انجام گرفته و تمهیدات مختلفی برای رفاه بیشتر زائران امسال پیش بینی و فراهم شده است.

انتهای پیام

۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۲
کد خبر: 24496

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 13 =