از تجمع بزرگ عزاداران تا برپایی خیمه‌های حسینی در منطقه ۵

معاون امور فرهنگی و اجتماعی منطقه ۵ از ویژه برنامه های این معاونت به مناسبت ماه محرم و صفر با عنوان "نجات اهل عالم با حسین (ع) است " در سطح محلات منطقه خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۵، با آغاز ماه محرم و شروع ایام عزاداری، روح اله حدادی معاون امور فرهنگی و اجتماعی منطقه ۵ با اشاره به ویژه برنامه های این معاونت، اظهار داشت: برنامه های فرهنگی با عنوان "نجات اهل عالم با حسین (ع) است " با مشارکت ادارات اجتماعی نواحی، سرای محلات، مساجد، هیئات مذهبی در سطح محلات منطقه برگزار می شود. 
او افزود: برپایی هیئات نوجوانان حسینی، تجمع بزرگ عزاداران و هیئات مذهبی با شعار ما ملت امام حسینیم، برپایی خیمه های زندگی حسینی، برگزاری مراسم روضه ویژه بانوان با عنوان زیر آسمان، اجرای تئاتر با موضوع مفاهیم و سبک زندگی و ... از جمله برنامه های اجرایی در این ایام است.
حدادی در پایان با اشاره به سایر برنامه های ایام عزاداری، اذعان داشت: اجرای تعزیه، روضه خوانی درب منازل شهدا، محفل آیینی کشتی نجات، همایش باید و نبایدهای تلاوت قرآن، مسابقات شعر خوانی آیینی ویژه ماه محرم و کرسیهای آزاد تلاوت از ویژه برنامه های در سطح  محلات است.

انتهای پیام 

۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۹
کد خبر: 24533

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 10 =