‎اجرای ویژه برنامه‌های ایام محرم در دریاچه شهدای خلیج فارس

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۲۲ از اجرای ویژه برنامه ایام محرم در دریاچه شهدای خلیج فارس به مدت ده شب خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، حسین هوشیار گفت: دهه نخست ماه محرم ویژه برنامه ای به همت شهرداری منطقه و هیئت های مذهبی بعد از نماز مغرب و عشاء در دو نقطه از دریاچه شهدای خلیج فارس برگزار می شود، یک برنامه در جزیره دریاچه در همجواری مقبره شهدای گمنام، قبل از نماز جماعت مغرب و عشاء برنامه دیگر درضلع غربی دریاچه به همت هیئت امیر المومنین(ع) در مسجد دریاچه برگزار می شود.

‎وی افزود: ایستگاه های صلواتی در مقبره شهدای دریاچه پذیرای عزارادان حسینی است، همچنین در مقبره شهدای بوستان ایثار(تپه نورالشهدا) شهرک شهید باقری نیز به همت بسیجیان ناحیه مقاومت عمار یاسر ویژه برنامه عزاداری برگزار می شود.

‎هوشیار ادامه داد: مراسم سیدالشهدا کاملا مردمی است و شهرداری منطقه همکاری های لازم را با مساجد و هیئت ها برای برپایی هرچه باشکوه تر این مراسم معنوی انجام داده است.

‎معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه تصریح کرد: در نمازخانه شهرداری منطقه نیز به مدت ده روز مراسم زیارت عاشورا برگزار می شود و مراجعه کنندگان و کارکنان شهرداری از این برنامه معنوی بهره مند می شوند.

‎وی به برافراشته شدن چندین ابر پرچم یاحسین(ع) در این منطقه نیز اشاره کرد و گفت: در بوستان آبشار تهران واقع در شمال بزرگراه شهید خرازی باتوجه به ارتفاعی که وجود دارد برافراشته شده و در میدان موج نیز ابر پرچم یاحسین(ع)  نصب شده است.

انتهای پیام

۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۵
کد خبر: 24541

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 10 =