واکسیناسیون شهروندان در ۸ پایگاه بهداشت
منطقه ۹

شهردار منطقه ۹ گفت: با توجه به افزایش آمار مبتلایان به ویروس کرونا و لزوم کنترل بیماری و تزریق دوز چهارم واکسن کووید۱۹، مراکز بهداشت منطقه۹ آماده ارائه خدمت به شهروندان است.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۹، سیدمحمدرحیم مرتضوی گفت: با هماهنگی مرکز بهداشت غرب، واکسیناسیون شهروندان در ۸ پایگاه فعال جهت تزریق دوز یادآور(چهارم) انجام می شود.
 او افزود: به این منظور مسئولین خانه های سلامت در محلات منطقه۹ طی بازدید از مراکز بهداشت، آدرس و نشانی مورد نظر را در گروه ها و کانال های سرای محلات برای دسترسی آسان شهروندان بار گذاری کرده اند.
شهردار منطقه۹ عنوان کرد: تمامی خانه ها و پایگاه های بهداشت تحت پوشش مرکز بهداشت غرب(مرکز والفجر) نسبت به تزریق واکسن در محلات فعال هستند.
مرتضوی با اشاره به پایگاه های فعال واکسیناسیون کووید۱۹ در منطقه۹ گفت: مرکز خدمات جامع سلامت تقی نیا، مرکز خدمات جامع سلامت والفجر، پایگاه سلامت شمس، پایگاه سلامت شماره۲ والفجر، پایگاه سلامت شماره۳ والفجر، پایگاه سلامت شماره۱ نظام مافی، پایگاه شماره۳نظام مافی و پایگاه سلامت شماره۱ از جمله پایگاه های فعال منطقه۹ هستند که آماده خدمت رسانی به شهروندان هستند.
او در خاتمه ابراز امیدواری کرد تا با واکسیناسیون و رعایت مسایل بهداشتی همانند قبل بزودی شاهد کاهش و به صفر رسیدن آمار مبتلایان به کرونا باشیم.
انتهای پیام

۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۶
کد خبر: 24544

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 6 =