۳۰میلیاردتومان مصوب برای عطرسیب هزینه اکران‌های محرمی در سطح شهر را هم شامل می‌شود

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه رنگ و بوی امسال پایتخت در ماه محرم قابل مقایسه با سال‌های گذشته نیست،گفت: پارچه نویسی به سبک سنتی و ساخت علم‌های هنری از جمله اقدامات جدیدی است که امسال رخ داده که هزینه این فعالیت ها در قالب این 30 میلیارد تومان پیش بینی شده است.

به گزارش خبرنگار شهر، مهدی چمران در حاشیه هشتاد و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به تصویب بودجه 30 میلیارد تومانی برای عطر سیب اظهار کرد: این نمایشگاه امسال گسترده تر از سال گذشته برگزار شد؛ سال قبل با موافقت شهردار تهران 18 میلیارد تومان بودجه برای این رویداد تخصیص یافت.

وی با تأکید بر اینکه با توجه به رقم سال گذشته و موضوع فعالیت هیات‌های مذهبی بودجه 30 میلیارد تومانی تصویب شد، خاطرنشان کرد: علاوه بر اختصاص این بودجه، شهرداری مناطق نیز در زمینه محرم فعال هستند.

چمران یادآور شد: رنگ و بوی امسال پایتخت قابل مقایسه با سالهای گذشته نیست و پارچه نویسی به سبک سنتی و ساخت علم های هنری از جمله اقدامات جدیدی است که امسال رخ داده که هزینه این فعالیت ها در قالب این 30 میلیارد تومان پیش بینی شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: هزینه هیات ها بسیار بیشتر از این مبلغ بوده اما امسال 6 میلیون تومان به هیات ها اختصاص داده شده است. 

چمران با بیان اینکه هنوز برنامه نهایی اربعین اعلام نشده است، گفت:  بودجه اربعین هنوز مشخص نشده و به صحن نیامده است؛ در اربعین شهرداری تهران به کمک شهرداری های نجف و کربلا می‌رود.
انتهای پیام/

۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۵
کد خبر: 24556

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 2 =