افزایش ‌۶۵ درصدی پخش آسفالت در معابر منطقه ۲۲

معاون فنی و عمران شهرداری منطقه ۲۲ از افزایش ۶۵ درصدی پخش آسفالت در ۴ ماهه ابتدای سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲، مجتبی رشیدی اظهار کرد: با توجه به اهتمام مدیریت شهری در راستای ارج نهادن به درخواست های شهروندان منطقه به لحاظ گسترش جغرافیایی خاص منطقه و وجود معابر خاکی در سطح نواحی عملیات آسفالت در دستور کار این معاونت قرار گرفته است.

وی افزود: با برنامه‌ریزی صورت گرفته توسط حوزه فنی و عمران در چهار ماهه ابتدای سال جاری بالغ بر ۱۶ هزار تن آسفالت جهت بهسازی روکش معابر اصلی و همچنین روکش آسفالت معابر خاکی مورد استفاده قرار گرفته است.

رشیدی ادامه داد: در بعضی از معابر منطقه که عملیات پخش آسفالت صورت گرفته است بیش از یک دهه نیازمند نوسازی بود که این عملیات در مدت زمان کوتاه مورد اجرا قرار گرفته است، از جمله معابر شهرک شهید باقری که نوسازی معابر از خواسته های قدیمی ساکنان این محله بوده است.

معاون فنی و عمران شهرداری منطقه تصریح کرد: افزایش  ۶۵ درصدی پخش آسفالت در ۴ ماه اقدام کم سابقه ای محسوب می شود و تاکنون این حجم عملیات در این منطقه به اجرا در نیامده است.

انتهای پیام

۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۱
کد خبر: 24581

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 7 =