امضای تفاهم‌نامه ساخت ۹ هزار واحد مسکونی جدید در تهران/مقدمات ساخت ۵۰ هزار واحد مسکونی فراهم شد

سرپرست سازمان نوسازی شهر تهران از امضاء تفاهم نامه ساخت ۹ هزار واحد مسکونی در راستای اجرای مصوبات قرارگاه تأمین مسکن در پایتخت  خبر داد و گفت: با امضای تفاهم نامه ساخت این تعداد مسکن، تاکنون مقدمات ساخت ۵۰ هزار واحد مسکونی در تهران فراهم شده است.

به گزارش شهر و به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل سازمان نوسازی شهر تهران، مهدی هدایت عنوان کرد: تدوین برنامه تأمین مسکن و راه‌اندازی قرارگاه جهادی برای رفع موانع و تسهیل امور برای سرمایه‌گذاران و سازندگان حوزه مسکن، زمینه مناسبی برای عبور از رکود ساخت‌ و ‌ساز و نیل به رونق تأمین مسکن در شهر تهران فراهم کرده است.

سرپرست سازمان نوسازی شهر تهران افزود: در چنین شرایطی جلب مشارکت حرفه‌مندان و سرمایه گذاران و بهره‌برداری از تجربه و توانمندی آن‌ها برای ایجاد تحول در روند تولید مسکن ضروری است.

به گفته هدایت، سازمان نوسازی شهر تهران مبادله تفاهم‌نامه همکاری مشترک با فعالان عرصه تولید مسکن را در دستور کار قرار داده و تاکنون شرایط مبادله تفاهم‌نامه برای احداث ۵۰ هزار واحد مسکونی فراهم شده است.

سرپرست سازمان نوسازی شهر تهران از امضاء تفاهم نامه احداث ۹ هزار واحد مسکونی در راستای اجرای مصوبات قرارگاه تأمین مسکن در شهر تهران خبر داد و تصریح کرد:  سه تفاهم نامه بین سازمان نوسازی و «گروه مشارکت انصار» به ظرفیت تولید ۵۰۰۰ واحد مسکونی، «تعاونی مسکن ایثارگران غرب» و «تعاونی سپاشهر» هر کدام به ظرفیت تولید ۲۰۰۰ واحد مسکونی و در مجموع ساخت ۹۰۰۰ واحد مسکونی مبادله شد. بر اساس این تفاهم‌نامه، طرفین در تأمین زمین، ارائه مجوزهای مورد نیاز و احداث مسکن همکاری خواهند کرد.     

انتهای پیام /

۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۸
کد خبر: 24584

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 9 =