اجرای "طرح دو دقیقه با یه دوست خوب" در منطقه ۲۱ کلید خورد

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۲۱ از اجرای طرح دو دقیقه با یه دوست خوب در سطح مدارس این منطقه همزمان با تعطیلات تابستانی خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱؛ محمدرضا سالمی گفت: با هدف فرهنگ سازی و آشنایی هرچه بیشتر شهروندان اعم از دانش آموزان، والدینشان، کادر آموزشی مدارس و کارمندان ادارات و نهادهای مختلف با مقوله دوچرخه و دوچرخه سواری و جلب توجه همگانی جهت نیل به هوای پاک و همچنین ایجاد نشاط عمومی، بوستان آموزش ترافیک منطقه ۲۱ اقدام به برگزای "طرح دو دقیقه با یه دوست خوب" کرده است. 

وی ادامه داد: در جریان این طرح که با همکاری بانوان گروه رکاب زنان تهرانسر برگزار می‌شود، این گروه دوچرخه سوار در محل ادارات یا واحدهای آموزشی حضور پیدا می‌کنند و ضمن ارائه آموزش ها و راهکارهای لازم؛ کارکنان، اربابین رجوع و افراد حاضر در محل را به دو دقیقه استفاده از دوچرخه دعوت می‌کنند. 

سالمی افزود: در نخستین گام این طرح، گروه دوچرخه سوار رکاب زنان با حضور در دبیرستان دخترانه دانش به ارائه آموزش های لازم به دانش آموزان حاضر، والدین آنان و سایر مراجعه‌کنندگان به این واحد آموزشی پرداختند.

لازم به ذکر است؛ طرح مذکور در حال حاضر به صورت هفتگی و هر جلسه در یکی از واحدهای آموزشی منطقه ۲۱ به اجرا درمی‌آید.

انتهای پیام 

۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۹
کد خبر: 24606

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 12 =