ماجرای درج تبریک عید غدیر در چند فاکتور میوه و تره‌بار چه بود؟

مدیر روابط عمومی سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران، جزئیاتی از انتشار تصویر فاکتورهای این سازمان با محوریت تبریک عید غدیر در روز چهارم ماه محرم، اعلام کرد و گفت: به هیچ عنوان بحث توهین و بی‌احترامی به مذهب خاصی در میان نبوده است.

به گزارش شهر، مصطفی پور نصیری‌ با بیان اینکه متاسفانه در فضای مجازی، تصویری از فاکتورهای سازمان مدیریت منتشر شده بود، اظهار کرد: در این تصویر در قسمت زیرین این فاکتورها، تبریک عید غدیر قید شده است.

مدیر روابط‌عمومی سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران با اعلام این مطلب افزود: این تبریک مربوط به روز عید غدیر بوده و متاسفانه در روز چهارم ماه محرم به این دلیل که ترازوها مدتی بدون استفاده بوده و در این روز به کار گرفته شده، تصویر منتشر شده که البته بیش از یک یا دو مورد نبوده است.

وی ادامه داد: این ترازوها معمولا در روزهای پرفشار میادین میوه و تره بار که با استقبال بالای شهروندان مواجه است، استفاده می‌شود.

پور نصیری‌ با بیان اینکه اغلب خدمت‌رسانان در بازارها و میادین میوه و تره‌بار از اقوام کرد به شمار می‌روند، تصریح کرد: در بین این افراد، اهل تسنن نیز وجود دارد؛ بر حسب اتفاق تصویری که در فضای مجازی منتشر شده مرتبط با غرفه‌ای است که فعالان آن از شیعیان هستند و هیچ‌گونه ارتباطی به اهل تسنن ندارد.

وی افزود: این افراد که از بهره‌برداران میادین هستند در روزهای اخیر که با سیل مواجه بودیم، از اولین کسانی بودند که به یاری همشهریان آمدند.

پور نصیری‌ تاکید کرد: به اینگونه اتفاقات، عده‌ای فرصت‌طلب و معاندین دامن می‌زنند و به دنبال تفرقه‌افکنی بین اقوام و مذاهب ما که به خوبی و با برادری در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند، هستند.

وی با تاکید بر اینکه به هیچ عنوان موضوع شیعه و سنی مطرح نیست، یادآور شد: هیچ‌گونه توهین و بی احترامی به مذهب خاصی در میان نیست.

پور نصیری‌ گفت: دشمنان و تفرقه‌افکنان هر ساله با فرا رسیدن ایام مذهبی به دنبال ایجاد تفرقه بین افراد شیعه و سنی هستند و پس از گذشت این اتفاقات متوجه می‌شویم که وحدت بین شیعیان و اهل تسنن تا چه اندازه قوی است و به هیچ عنوان امکان فاصله انداختن بین آنها وجود ندارد.

مدیر روابط‌عمومی سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار در پایان از هموطنان تقاضا کرد که از انتشار چنین تصاویری خودداری کنند.

انتهای پیام/

۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۲
کد خبر: 24645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 6 =