پویش مجازی «حجاب من» برگزار می‌شود

ویژه‌برنامه‌های هفته عفاف و حجاب با عنوان «حجاب من» در منطقه ۱۶ برگزار می شود.

به گزارش شهر، به نقل از پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، علی‌اصغر خسروی مدیر فرهنگی هنری منطقه ۱۶ و رییس فرهنگ‌سرای بهمن برنامه‌های هفته عفاف و حجاب مراکز فرهنگی هنری این منطقه را با هدف بزرگداشت این هفته و ترویج سبک زندگی عفیفانه اعلام کرد.
رییس فرهنگ‌سرای بهمن به مجازی اجرا شدن برنامه‌های منطقه ۱۶ اشاره کرد و گفت: تولید و انتشار فتوکلیپ «گوهر ناب» با معرفی کتاب‌هایی با موضوع عفاف و حجاب، تهیه اینفوگرافی در خصوص تاریخچه حجاب در ایران از دوره باستان تا امروز، تولید کلیپ‌های یک دقیقه‌ای با موضوع رابطه عفاف و حجاب با بهداشت و سلامت روان، شادی و نشاط اجتماعی، امنیت روانی جامعه و حریم خانواده، تولید کلیپ «حریم آسمانی» با خاطرات بانوانی که مسلمان شده‌اند، معرفی عفاف و حجاب در قومیت‌های ایرانی و ساخت فتوکلیپ از احادیث ارزنده با موضوع عفاف و حجاب از برنامه‌های این هفته است.
مدیر فرهنگی هنری منطقه ۱۶ به پویش مجازی «حجاب من» اشاره کرد و گفت: این پویش وی‌ژه دختران ۹ ساله (حجاب اولی‌ها) اختصاص دارد که بعد از ارسال تصاویر از حجاب کامل خود در صفحه اینستاگرام فرهنگ‌سرای بهمن به نشانی farhangsara.bahman۱۶@، تصاویر برگزیده چاپ و در قالب نمایشگاه در نگارخانه فرهنگ‌سرای بهمن به نمایش گذاشته می‌شود.
خسروی اضافه کرد: مسابقه «حجاب من، نگاه تو، پاکی و آرامش ما» از دیگر برنامه‌های این هفته است که در قالب اشعار و متون کوتاه در فضای مجازی برگزار می‌شود و همچنین نمایش کوتاه  «عفت و غیرت» با اجرای گروه حنانه در حال ضبط است و در فضای مجازی منتشر خواهد شد. همچنین کارگاه‌های آموزشی «در صدف حجاب» و «رایحه نجابت» با موضوع آموزش دوخت چادر و مقنعه نیز به صورت مجازی برگزار می‌شود.  
علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره برنامه‌های فرهنگ‌سرای بهمن می‌توانند با تلفن ۵۵۰۵۸۸۹۳ تماس بگیرند.
۲۵ تیر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۲
کد خبر: 2465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 11 =