غربالگری کارکنان شهرداری منطقه ۵ انجام  شد

معاون توسعه منابع انسانی شهرداری منطقه ۵ گفت : برای پیشگیری از ابتلا به کرونا، مرحله دوم طرح غربالگری و پایش سلامت کارکنان شهرداری منطقه ۵، اجرا شد.

   به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۵، فاطمه سادات حمیدیان افزود : در این طرح که با هماهنگی معاونت توسعه منابع انسانی و همکاری شرکت شهر سالم، با زمان بندی منظم از ۲۱ تیر ماه آغاز شده است، بیش از ۷۰۰ نفر ازکارکنان در ساختمان ستادی و نواحی معاینه و غربالگری شده اند.

به گفته معاون توسعه منابع انسانی شهرداری منطقه ۵، تیم غربالگری که متشکل از پزشک، پرستار و تکنسین آزمایشگاه است با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی ابتدا کارکنان را معاینه (تب سنجی، تست اندازه گیری میزان اکسیژن خون) و سپس در صورت نیاز، از افراد آزمایش خون و سایر آزمایش‌های لازم گرفته و توصیه های بهداشتی لازم به آن ها ارائه می شود.

حمیدیان افزود: با هوشمندی به موقع مدیر اداره سلامت شهرداری منطقه ۵ و کارکنان این اداره و همکاری بیمارستان ابن سینا، تست pcr برای ۱۰۰ نفر از کارکنان شهرداری منطقه ۵ انجام شده است.

او ادامه داد: از ابتدای همه‌گیری ویروس کرونا، اداره سلامت شهرداری منطقه ۵، روزانه میزان تب کارکنان را ارزیابی می‌کند و علاوه بر آن، واحد ها و سرویس‌های بهداشتی ضد عفونی می‌شوند.

توزیع ماسک و مواد ضد عفونی دست و سطوح بین کارکنان از اقدام‌های روزانه شهرداری منطقه ۵ است.

مرحله اول طرح غربالگری و پایش سلامت کارکنان شهرداری منطقه ۵، اواخر فروردین ماه اجرا شد.

۲۵ تیر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۱
کد خبر: 2467

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 15 =