ایمن‌سازی سقف کانال هدایت آب‌های سطحی شقایق در منطقه ۱۹

سرپرست شهرداری منطقه ۱۹ گفت: در پی فرونشست سقف کانال هدایت آبهای سطحی شقایق در ناحیه یک این منطقه، محل حادثه با حضور به موقع عوامل اجرایی و اقدامات معاونت فنی و عمرانی رفع خطر و ایمن سازی شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، علیرضا جعفری درباره رفع خطر کانال هدایت آبهای سطحی شقایق افزود: پس از ایمن سازی نسبت به خاکبرداری به طول ۱۵۰ متر و به عمق ۴ متر نسبت به رفع نشست سقف کانال اقدام شد.
او ادامه داد: پیرو بارندگی های اخیر با توجه به ریزش سقف کانال و آبگرفتگی در بوستان شقایق در حال حاضر پس از عملیات لجن برداری، اصلاح و افزایش ظرفیت کانال در دست اقدام است.
سرپرست شهرداری منطقه درخصوص اقدامات عمرانی صورت گرفته در راستای ایمن سازی فرونشست کانال شقایق اظهار کرد: به همین منظور ۱۲۰۰ متر مکعب عملیات خاکبرداری انجام شده و پس از بتن ریزی درحال حاضر در مرحله آرماتور بندی قرار دارد.  
او با اشاره به تدارک برنامه های مختلف درخصوص پایش منطقه برای پیشگیری و کاهش بحران گفت: در پی فرو نشست این زمین هیچ خسارتی به شهروندان درحال تردد در این بوستان وارد نشده و معاونت عمران به سرعت نسبت به رفع خطر و ایمن سازی معابر منتهی اقدام کرد.
انتهای پیام 

۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۵
کد خبر: 24692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 1 =