اعلام آمادگی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران برای کمک به اطفاء حریق منابع نفتی کوبا

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: در پی وقوع آتش‌سوزی گسترده در منابع نفتی یکی از شهرهای کوبا و پیرو درخواست مسئولان این کشور از سایر کشورها مبنی بر امدادرسانی در این عملیات، سازمان آتش‌نشانی تهران آمادگی خود برای حضور در این کشور و مشارکت در عملیات امدادی را اعلام می‌کند.

به گزارش شهر ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به درخواست مسئولان کشور کوبا از سایر کشورها مبنی بر امدادرسانی. در پی وقوع آتش‌سوزی گسترده در منابع نفتی یکی از شهرهای  این کشور بیان کرد:  سازمان آتش نشانی تهران در صورت فراهم شدن شرایط آماده اعزام کارشناسان و نیروهای خود به محل حادثه در کشور کوبا است.

وی با بیان اینکه نیروهای سازمان آتش‌نشانی تهران سابقه حضور در عملیات نفتی مثل پالایشگاه تهران و... را دارند، گفت: ما آمادگی انتقال این تجربیات به آتش‌نشانان و امدادگران کوبایی را داریم.

ملکی ادامه داد: این نیروها از گذشته تا به حال سابقه عملیات سنگین منابع نفتی را نیز دارند و دوره‌های تخصصی را در زمینه منابع نفتی و پتروشیمی گذرانده‌اند. بر همین اساس از نظر عملیاتی و مشورتی تجربه لازم را برای کمک به کشور کوبا دارند.

انتهای پیام/

۱۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۵
کد خبر: 24707

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 15 =