آغاز داوری آثار ارسالی طراحی بوستان بانوان ریحانه

اولین جلسه ارزیابی و داوری طرح های ارسال شده به دبیرخانه مسابقه آزاد ملی طراحی بوستان بانوان ریحانه، روز سه شنبه ۲۴ تیرماه با حضور هیات داوران، شهردار منطقه ۲۲ و مدیر کل امور بانوان برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی اداره کل امور بانوان، این جلسه بخشی از فرآیند برگزاری مسابقه آزاد ملی طراحی بوستان بانوان ریحانه بوده که توسط اداره کل امور بانوان و شهرداری منطقه ۲۲ با هدف بهره گیری از مشارکت شهروندان در طراحی فضاهای شهری و فضاهای مختص زنان برگزار شده است. از آنجا که زنان مهم ترین گروه ذینفع در فضاهای مختص به خودشان هستند، مشارکت آنها تاثیر به سزایی در ایجاد احساس تعلق به شهر و تحقق شعار تهران شهری برای همه خواهد داشت.
 پس از انتشار فراخوان در تاریخ۲۳ فروردین ۱۳۹۹ تا پایان مهلت ارسال آثار ۴ تیر ۱۳۹۹ جمعا ۳۳ طرح به دبیرخانه این مسابقه ارسال شده که در اولین جلسه ارزیابی با حضور داوران مورد بررسی قرار گرفتند.
این جلسه روز سه شنبه ۲۴ تیرماه در بوستان چیتگر با حضور سولماز حسینیون(داور اصلی و رییس هیات داوران)، فاطمه صادق مالواجرد، معاون وزیر راه و شهرسازی(داور اصلی)، سپیده شفاعی(داور اصلی)، مروارید قاسمی(داور علی البدل) و مریم برومند(مدیر مسابقه)، علی نوذرپور، شهردار منطقه ۲۲، زهرا بهروزآذر، مدیر کل امور بانوان شهرداری تهران و غلامحسین ادب، معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۲۲ برگزار شد. 
در این جلسه فرآیند و نحوه داوری آثار مورد بحث قرار گرفت و ضوابط و محدودیت های مربوط به پذیرش آنها مشخص شد. همچنین طرح ها مورد بازبینی اولیه قرار گرفته و ۴ طرح به دلیل عدم رعایت موازین شکلی حذف شدند. در پایان حاضران جلسه از بوستان بانوان ریحانه بازدید کرده و ظرفیت های فضایی و امکانات فعلی آن را مورد بررسی قرار دادند.

۲۵ تیر ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۴
کد خبر: 2473

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 7 =