ایستگاه‌های ورزشی منطقه دو شناسنامه‌دار می‌شوند

سرپرست معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۲ گفت: ایستگاه‌های ورزش داوطلبانه و مردمی برای ارائه خدمات بهتر در منطقه ۲ شناسنامه ورزشی دریافت می‌کنند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲، اکرم رجای گفت: باتوجه به رویکرد عدالت محور در توسعه ورزش شهروندی و تلاش مدیریت شهری،  ایستگاه‌های تندرستی در شهر تهران ایجاد شد.
وی با اشاره به استقبال گسترده  شهروندان از برنامه های ورزشی گفت:  در همین راستا با مشارکت شهروندان  تعدادی ایستگاه‌ تندرستی  به شکل خودجوش و توسط افراد داوطلب راه‌اندازی شده‌اند که شهرداری به دنبال هویت‌بخشی به این فعالیت‌هاست.
رجای افزود: فعالیت‌های داوطلبانه فرصت مناسبی را به‌وجود می‌آورد تا افراد توانایی‌های خود را بشناسند و روابط اجتماعی گسترده‌ای را تجربه کنند. همچنین عامل شکوفایی، افزایش عزت نفس، تعهد و مراقبت از دیگران است به همین دلیل طرح شناسنامه‌دار کردن ایستگاه‌های ورزش داوطبانه برای ارائه خدمات مطلوب و همچنین هویت بخشی به ایستگاه های داوطلبی ورزش شهروندی اجرا می شود.
وی  ادامه داد:  در حال حاضر، ۲۵ ایستگاه ورزش ویژه بانوان و ۱۰ ایستگاه ویژه آقایان وجود دارد که با شناسنامه‌دار کردن فعالیت‌های داوطلبانه، تعداد مراکز افزایش می یابد.
سرپرست معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه ۲ در پایان بهره مندی از این ظرفیت های مردمی و داوطلبانه برای  اجرای  برنامه‌های خیرخواهانه و  فرهنگی مانند مراسم گلریزان و... را از دیگر برنامه های مدیریت شهری برشمرد.

انتهای پیام

۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۹
کد خبر: 24730

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 4 =