خدمت‌رسانی به عزاداران حسینی در منطقه ۱۳

شهردار منطقه ۱۳ گفت: با پایان یافتن دهه نخست محرم، ضمن اجرای ده ها ویژه برنامه فرهنگی و مذهبی، اطراف تکایا، حسینیه ها و مساجد محدوده منطقه ۱۳ پاکسازی و شستشو شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳،  محمد هادی علی احمدی با اشاره به اقدامات انجام شده در برگزاری با شکوه مراسم عزاداری حسینی گفت: فعالیت های معاونت خدمات شهری این منطقه در سه حوزه نظافت و پاکسازی معابر، تکایا، مساجد و حسینیه ها ، تبلیغات محیطی و فضاسازی بصری و تفکیک پسماند از مبدأ به مرحله اجرا درآمد.
او افزود: در راستای پویش زندگی حسینی ، معاونت امور اجتماعی و فرهنگی این منطقه نیز به همین مناسبت اقدام به برگزاری ده ها عنوان ویژه برنامه مذهبی - فرهنگی با محوریت ترویج سبک زندگی حسینی ، جهاد و ایثار و مقاومت و شهادت طلبی در سطح مساجد ، هیئات‌ و محلات ۱۳گانه منطقه کرد.
شهردار منطقه۱۳ اظهار داشت: اداره زیباسازی این منطقه نسبت به نصب ۷۰ تخته پرچم ۱۵ متری ، ۱۳ هزار متر آذین بندی متناسب با محرم  و اهتزاز دو ابر پرچم اقدام کرده است.
شهردار منطقه۱۳ با اشاره به پاکسازی و نظافت محل های پخش نذورات و همچنین حاشیه ایستگاه های صلواتی توسط حوزه خدمات شهری منطقه ادامه داد:  این اقدامات در روز تاسوعا و عاشورای حسینی بصورت مضاعف دنبال شد و کلیه معابر  اصلی و فرعی و نقاط استقرار تکایا ، هیئات و ایستگاه‌های صلواتی  نظافت و پاکسازی شد تا سطح کیفی خدمات رسانی به شهروندان ارتقا یابد.
محمد هادی علی احمدی تصریح کرد : با توجه به پخش نذورات و استفاده از ظروف یکبار مصرف در تکایا، مساجد و هیئات، اداره مدیریت پسماند منطقه، اقدام به توزیع کارتن پلاست و مخازن ویژه پسماند خشک بین مکان های مذکور کرد.
شهردار منطقه۱۳ با اشاره به ائتلاف بزرگ عاشورائیان در فلکه اطلاعات خاطر نشان کرد :در این ایام شهرداری منطقه۱۳، نیروهای امدادی و خدماتی اعم از اورژانس،آتش نشانی، نیروها و کارگران خدمات شهری در آماده باش کامل جهت خدمت رسانی بهینه به عزاداران حسینی بودند.

انتهای پیام

۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰
کد خبر: 24734

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 4 =