شناسایی و رفع کم و کاستی‌های خیابان شهید دستغیب 

در سه شنبه های گام به گام در محلات غرب تهران، شهردار منطقه ۹ به همراه مدیران شهری کم و کاستی های مرتبط با نگهداشت شهر این بار در محور شهید دستغیب را رصد و دستورات لازم را برای رفع آنها صادر کرد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹، سیدمحمدرحیم مرتضوی شهردار منطقه در بازدید از محور غربی و شرقی دستغیب با تاکید بر رفع کم و کاستی های این محور گفت: مبحث نگهداشت شهر در حوزه های خدمات شهری، عمرانی و ترافیکی به صورت مستمر و با جدیت در محلات ۸ گانه پی گیری می شود.
او افزود: در این راستا و با همراهی مدیران شهری، محور غربی خیابان شهید دستغیب از بزرگراه آیت الله سعیدی تا بلوار استاد معین و در محور شرقی خیابان مذکور از بلوار استاد معین تا بزرگراه یادگار امام(ره) مباحث نگهداشت شهر شناسایی و به منظور رفع کم و کاستی ها اقدام شد.
شهردار منطقه ۹ با اشاره به موارد مرتبط با خدمات شهری در محور خیابان دستغیب عنوان کرد: نظافت و رفت و روب، لایروبی انهار و شستشوی مخازن و زیر مخزنی های این معبر به منظور رفع بوی نامطبوع به خصوص در فصول گرم در دستور کار مداوم است.
او همچنین به اقدمات عمرانی اشاره و اضافه کرد: رسیدگی به شکستگی جداول، مرمت دریچه ها و لکه گیری در محور شرقی و غربی خیابان شهید دستغیب نیز از اولویت های این بازدید است که می بایست در اسرع وقت انجام شود.
مرتضوی با اشاره به مبحث ترافیکی یادآور شد: استفاده از علائم ترافیکی و خط کشی محوری در حریم مدارس در محدوده محله شهید دستغیب برای ایمن سازی از جمله دیگر اقدامات مرتبط با نگهداشت شهر است که پی گیری می شود.
شهردار منطقه ۹ در خاتمه تاکید کرد: پی گیری مباحث و مشکلات شهری مرتبط با نگهداشت شهر در محلات غربی پایتخت از جمله وظایفی است که در راستای خدمت بی وقفه به شهروندان در دستور کار است.
 

انتهای پیام
 

۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۴
کد خبر: 24762

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 12 =