ایجاد دسترسی بلوار کاج به بزرگراه شهید همدانی؛ به زودی

شهردار منطقه ۲۲ از تسریع در اجرای عملیات دسترسی بلوار کاج به بزرگراه شهید همدانی خبر داد و گفت: این فعالیت عمرانی به همت سازمان عمران شهرداری تهران و با همکاری معاونت فنی و عمران شهرداری منطقه در حال انجام است و تا چند ماه آینده مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، وحیدرضا محمدی اظهار داشت: یکی از مشکلات ساکنان محلات مرکزی منطقه ۲۲ نبود دسترسی مناسب به بزرگراه شهید همدانی است که عملیات عمرانی این دسترسی در حال انجام است و در حال حاضر عملیات خاک برداری در هر دو جهت ورودی از بلوار کاج به بزرگراه شهید همدانی و همچنین خاک برداری از بزرگراه شهید همدانی به بلوار کاج صورت گرفته است.

وی افزود: در محور ورودی بلوار کاج به بزرگراه شهید همدانی دیوار حائل در حال انجام است و پیشرفت مناسبی در این راستا صورت گرفته است، در محور خروجی بزرگراه شهید همدانی به بلوار کاج نیز دیوار حائل انجام شده و ۲۴ عدد شمع گذاری نیز به مرحله پایانی رسیده است.

محمدی ادامه داد: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته قرار است تا چند ماه آینده این دو مسیر دسترسی خودرویی در بزرگراه شهید همدانی که کمک بسزایی به بار ترافیک محلات مرکزی منطقه خواهد داشت مورد بهره برداری قرار گیرد.

شهردار منطقه ادامه داد: راه اندازی این دو خروجی موجب کاهش بار ترافیکی در بلوار علوم و فنون، بلوار کاج و معابر محلی از جمله بلوار امیر کبیر، خیابان هوانیروز و خیابان شهید بیگی خواهد شد.

انتهای پیام

۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۷
کد خبر: 24765

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 8 =