تراش و روکش آسفالت معابر منطقه ۶ برای تردد ایمن سالمندان و معلولین

شهردار منطقه ۶ گفت: به منظور تردد ایمن شهروندان به ویژه سالمندان و معلولین در مسیر اصلی خیابان های حافظ، قرنی، ولدی و ... عملیات تراش و روکش مکانیزه آسفالت به متراژ ۱۰۵۴۶ مترمربع با استفاده بیش از ۱۶۰۰ تن آسفالت انجام شد.

به گزارش شهر ‌و به نقل از روابط عمومی منطقه ۶، مسعود رنجبریان با اشاره به تداوم بازسازی پیاده روها و مناسب سازی در منطقه ۶ افزود: بازسازی پیاده روهای خیابان طالقانی به متراژ ۴۵۴۲ مترمربع از تقاطع خیابان حافظ تا موسوی و حد فاصل خیابان قرنی تا ایرانشهر در ناحیه یک منطقه ۶ انجام شد و این محدوده‌ها نیز برای حضور و استفاده معلولین و سالمندان مناسب سازی شد.

رنجبریان با اشاره به ضرورت مناسب سازی پیاده روها برای تردد آسان شهروندان اظهار کرد: تداوم انجام مناسب سازی معابر شهرداری قلب پایتخت برای تردد معلولین و سالمندان در دستور کار معاونت فنی و عمرانی منطقه با همکاری  و نظارت نواحی ۶گانه قرار دارد.

وی خاطر نشان کرد : این مهم با توجه به شرایط خاص منطقه از نظر داشتن بیشترین شهروند سالمند در شهر تهران، اهمیت دوچندانی در اجرا پیدا می‌کند و همکاران ما در شهرداری منطقه ۶ تلاش می‌کنند زیرساخت های شهر را برای فعالیت این قشر آماده و مناسب سازی کنند.

گفتنی است پیش از این، طرح در خیابان های کارگر، فاطمی، هیئت و شهیداکبری اجرا شد و تا مناسب سازی کامل تمامی معابر منطقه ۶ ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام 

۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۲
کد خبر: 24776

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 6 =