راه‌اندازی خانه خلاق در منطقه ۲۲

شهردار منطقه ۲۲ از راه اندازی خانه خلاق در این محدوده غربی پایتخت خبر داد و گفت: خانه خلاق منطقه ۲۲ با هدف کمک به تسهیل اجرای ایده ها و طرح های خلاقانه با حمایت شهرداری منطقه ۲۲ دایر شده است.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲، وحیدرضا محمدی اظهار داشت: باتوجه به اینکه رهبر انقلاب امسال را با عنوان تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین نام گذاری کردند و شهردار تهران نیز توجه ویژه ای به موضوع دانش بنیان دارد در تلاش هستیم از ظرفیت های نخبگان منطقه ای در آبادانی شهر در حوزه های گوناگون بهره مند شویم.

مصطفی مصدق مدیر خانه خلاق منطقه ۲۲ نیز گفت: مجموعه خانه خلاق نزدیک به چهار ماه است که راه اندازی شده و در ۵ حوزه هوش مصنوعی، ساخت پهباد، نرم افزار، الکترونیک و استارتاپ‌های حوزه شهری به کمک شرکت‌های دانش بنیان آمدیم و تا به امروز توانستیم ۵ تیم را مستقر کرده و درجهت تجاری سازی محصول گام برداریم.

وی افزود: با توجه به نیاز صنعت و تکنولوژی به نیروی متخصص و ماهر، یکی از اهداف ما آموزش است و می‌توانیم ماهانه تا هزار نفر را آموزش دهیم.

مدیر خانه خلاق منطقه ۲۲ خاطرنشان کرد: خانه خلاق در بخش تولید پهباد از طراحی تا تولید بطور صفر تاصد فعالیت خوبی دارد و پهبادهای مختلفی از جمله امدادی، نمایشی و کشاورزی و ... ساخته و در زمینه هوش مصنوعی هم صادرات داشتیم و محصولات و مهندسان ما مشتری خارجی دارند اماهدف ما این است تمام توان خود را برای داخل کشور خرج کنیم و استمرار آن نیاز به اعتماد مسئولان دارد.

انتهای پیام

۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۹
کد خبر: 24865

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 0 =