همت شهرداری منطقه ۱۷ در اعزام خانواده‌های شهدا به مشهد قابل تقدیر است

معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران گفت: از همت شهردار منطقه ۱۷ و همکاران ایشان بابت اعزام کاروان خانواده های شهدای منطقه به مشهد مقدس تقدیر و تشکر می کنم.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، ساعتی پیش، مراسم بدرقه خانواده های معظم شهدای منطقه دارالشهدا به مشهد مقدس با حضور "حسین نظری"  معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران و هئیت همراه، رضا شنگی شهردار منطقه، سرهنگ تیموری فرمانده سپاه ناحیه حبیب بن مظاهر، جمعی از مدیران شهری منطقه و حجت الاسلام مقدم پدر شهیدان و امام جماعت مسجد امام رضا(ع) برگزار شد.

 کاروان زایران آفتاب به همت شهرداری منطقه ۱۷ عازم سفر زیارتی مشهد مقدس شدند و ۹۱ نفر از والدین و خانواده های شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم با بدرقه گرم معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران و شهردار منطقه راهی زیارت بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) شدند.

در این مراسم معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران گفت: از همه شما خانواده های معظم شهدا التماس دعا دارم و خواهش می کنم از طرف بنده، سلام آقای دکتر زاکانی و التماس دعای ایشان را پذیرا باشید.

وی افزود: از شما عزیزان می خواهم در جوار حرم مطهر امام رضا(ع) ما مسئولان به خصوص مسئولان شهرداری تهران را دعا کنید تا در این فرصت کوتاه خدمت،  بتوانیم بیشتر به شهروندان خدمت کنیم.

نظری تصریح کرد:از همت شهردار محترم منطقه ۱۷ و همکاران ایشان در منطقه بابت اعزام کاروان خانواده های شهدای منطقه به مشهد مقدس تقدیر و تشکر می کنم.

شنگی نیز ضمن تسلیت ایام عزاداری سید و سالار شهیدان، گفت: یکی از کارهایی که از زمان حضورمان در منطقه انجام داده ایم، تکریم خانواده های شهدا و گرامیداشت یاد و نام شهدا بوده که این کار اساس و محور همه کارها است.

وی افزود: برای ادامه دادن راه شهدا که از شعارهای ما در شهرداری است،‌ سه راه  تلاش شبانه روزی، مجاهدت و صبر لازم دارد تا محقق شود و سعی کرده ایم عامل به حرفی که زده ایم، باشیم.  

شهردار منطقه با اشاره به مقایسه سطح خدمت رسانی شهرداری منطقه با سال های قبل، تصریح کرد: میزان آسفالت ریزی در 4 ماه نخست سال جاری، 2 برابر میزان آسفالت ریزی بوده که در هفت سال گذشته در منطقه اجرا شده است.

شنگی گفت: اتصال دو منطقه 17 به 18 از طریق احداث پل روگذر به زودی تجهیز کارگاه می شود. با تلاش و کوشش همکاران در منطقه الحمدالله آینده بسیار خوبی برای منطقه متصور هستیم که این نیز با دعای خیر شما پدران و مادران و خانواده های شهدا رقم می خورد. خدا را شکر می کنم فرصت خدمت به شما عزیزان برای ما فراهم شده که بتوانیم به نحو احسنت انجام وظیفه کنیم و شرمنده شهدا نباشیم.

انتهای پیام/

۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۹
کد خبر: 24867

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 0 =