افتتاح نخستین مدرسه اوتیسم در منطقه۱۴

شهردار منطقه۱۴ از افتتاح نخستین مدرسه آموزشی اوتیسم با حضور مدیرکل و معاون وزیر آموزش و پرورش شهرتهران، معاون و مدیر سازمان دانش آموزان استثنایی کشور، مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۴ و جمعی از خیرین مدرسه ساز در دارالمومنین تهران خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۴، مدرسه اوتیسم راد، با هدف ایجاد فضای تخصصی برای آموزش و توانبخشی کودکان اوتیسم به همت  نیکوکاران مهربان و خیرین مدرسه ساز در خیابان عزیزی ناحیه ۱ منطقه۱۴ افتتاح شد.

محمد امین سالاری پور شهردار منطقه۱۴ در حاشیه مراسم با بیان اینکه راه اندازی مدرسه خاص طیف اوتیسم برای گسترش کیفیت آموزش به دانش آموزان این طیف یک ضرورت است، گفت: بدون تردید کودکان و نوجوانان دارای استعدادهایی قابل توجه هستند که می‌توانند با عشق، علاقه، مهربانی و حمایت والدین  و مسئولین به موفقیت‌های چشمگیری در آینده دست یابند.

شهردار منطقه۱۴با تأکید بر اینکه پیشرفت و توسعه هر کشوری مستلزم داشتن دانش آموزانی با استعداد و ارائه صحیح و با کیفیت خدمات آموزش و پرورش در آن کشور است، از تمام مسئولان، خیرین و مربیان و معلمانی که در سراسر کشور برای دانش آموزان طیف اوتیسم به هر شکلی زحمت می‌کشند، قدردانی کرد.

انتهای پیام

۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۱
کد خبر: 24892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =