شناسایی و صدور اخطاریه برای ۸ ساختمان پرخطر در منطقه ۱۵

مدیر ستاد مدیریت بحران شهرداری منطقه ۱۵ گفت : ۸ ساختمان نا ایمن و خطر ساز جنوبشرق تهران در ۴ ماه نخست سال شناسایی و به مالکان آنها اخطاریه های لازم داده شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، علی یزدانی مدیر ستاد مدیریت بحران شهرداری منطقه با تاکید بر ضرورت شناسایی ساختمان‌های ناایمن گفت : از ابتدای سال جاری ۸ ساختمان ناایمن اولویت اول در منطقه شناسایی شده اند که ضمن صدور اخطار به مالکان و ذینفعان ساختمان های خطر ساز و فاقد ایمنی، تدابیر لازم از طریق نواحی، معاونت شهرسازی، معماری و اداره حقوقی برای آنها اتخاذ شد.
 وی با اشاره به اینکه بمنظور رفع خطر ۳ مرحله اخطار به مالکان داده می شود، افزود : مالکان و ذینفعان املاک ناایمن ظرف مدت تعیین شده  بین یک تا چهار ماه فرصت دارند  نسبت به ایمن سازی و رفع خطر اقدام کنند.
مدیرستاد مدیریت بحران شهرداری منطقه گفت : بازدید میدانی مستمر از محله ها، دعوت از مالکین ساختمان های پرخطر در کمیته های ایمنی و الزام آنها بر رفع موارد ناایمنی از جمله اقدامات انجام شده این کمیته برای افزایش ایمنی است.
برپایه این گزارش؛ ستاد مدیریت بحران شهرداری منطقه ۱۵ با همکاری آتش نشانی ۸ ساختمان ناایمن و پرخطر اولویت اول منطقه را شناسایی و پایش کرد.

انتهای پیام 

۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۷
کد خبر: 24893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 14 =