مشارکت شهروندان، مسیری برای توسعه شهر است

شهردار منطقه۱۴ در پاسخگویی به ۵۵شهروند منطقه که از طریق سامانه تلفنی۱۳۷ مشکلات و درخواستهای خود را مطرح کردند، بر لزوم مشارکت شهروندان، برای توسعه شهر تاکید کرد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۴، محمد امین سالاری پور شهردار منطقه در ارتباط تلفنی از طریق  سامانه شهرداری تهران، به صورت مستقیم به پیامهای شهروندان پاسخ داد و ضمن بررسی، رسیدگی به آنها را در دستور کار قرار داد.
سالاری پور در حاشیه این ارتباط تلفنی با اشاره به اهمیت فعالیتهای سامانه نظارت همگانی در سرعت  بخشیدن به حل مشکلات و معضلات شهری گفت:  شهروندان با درخواست ها و به نوعی  مشارکتشان، مدیران شهری را در رصد مشکلات محله ها و  تحقق اهدافشان که نظارت، شناخت و رفع مشکلات شهری است، یاری می کنند.
شهردار منطقه۱۴با تاکید بر اینکه پاسخ گویی با کیفیت به پیامها باعث جلب اعتماد بیشتر شهروندان می شود اظهار داشت: لازم است  این شکل ارتباطی برای ارائه خدمات بهتر و بیشتر به مردم بیش از گذشته مورد استفاده قرار گیرد.
بنابراین گزارش، موضوعات مربوط به شهرسازی و خدمات شهری از بیشترین موارد مطرح شده در این ارتباط شهروندان با مدیر ارشد شهرداری منطقه بود و گفتنی است ارتباط مستقیم شهروندان با شهردار منطقه۱۴ با هدف مشارکت شهروندان و  توسعه شهر استمرار خواهد داشت.

انتهای پیام 

۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۶
کد خبر: 24940

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 3 =