برگزاری مسابقه کتابخوانی کتاب ماه

مسابقه کتابخوانی کتاب ماه به مناسبت ایام محرم و صفر ویژه‌ی اعضای باشگاه کتابخوانی ۱۰۰ تایی‌ها برگزار می شود.

به گزارش شهر و به نقل از پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، عباس باباخانیان مدیر امور کتابخانه‌ها و ترویج فرهنگ کتابخوانی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از برگزاری مسابقه کتابخوانی «کتاب ماه» خبر داد و گفت: این مسابقه با همکاری «به‌نشر» انتشارات آستان قدس رضوی، همزمان با برگزاری دومین دوره باشگاه کتابخوانی ۱۰۰ تایی‌ها به مناسبت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت سیدالشهداء(ع) برگزار می‌شود.

باباخانیان افزود: این مسابقه از کتاب‌ «بچه‌های عاشورا» مجموعه ۷ جلدی به قلم طاهره ایبد، از انتشارات آستان قدس رضوی، ویژه گروه سنی کودک و نوجوان است که به روایت دلاوری‌های جوانان و نوجوانان در واقعه کربلا پرداخته است. «اسیران کوچک»، «عطش و آتش»، «از غریبه ها می ترسم»، «جنگجوی کوچک»، «کوچه به کوچه»، «مرد میدان»، «شمشیر اسب زخمی» عناوین مجموعه بچه‌های عاشورا است. 

علاقه‌مندان برای دریافت نسخه الکترونیکی رایگان کتاب «بچه‌های عاشورا» می توانند به اپلیکیشن طاقچه و برای شرکت در مسابقه کتابخوانی به آدرس tlibrary.tehran.ir مراجعه کنند. هم‌چنین پاسخ سوالات را در قالب یک عدد ۱۰ رقمی "از چپ به راست" به سامانه ۲۰۰۰۱۸۳۷۴۵ پیامک کنند. در ضمن؛ مهلت ارسال پاسخ‌ها از ۲۵ مرداد الی ۲۵ شهریورماه می باشد.

به نفرات برتر مسابقه به قید قرعه، جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

انتهای پیام

۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۳
کد خبر: 25021

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 6 =