لزوم افزایش سرانه‌های عمومی و تفریحی ویژه اقشار خاص در منطقه ۱۴

شهردار منطقه۱۴ در نشست شورای معاونین و مدیران منطقه بر لزوم افزایش سرانه های عمومی و تفریحی ویژه اقشارخاص در منطقه تاکید کرد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۴، موضوعات شهری و وضعیت  پروژه های احداثی منطقه همچنین افزایش ظرفیت  ها و ساماندهی امور در حوزه های مختلف شهری، در  نشست شورای مدیران شهری منطقه بررسی شد.
 
محمد امین سالاری پور شهردار منطقه، در این نشست علاوه بر مصوبات اجرایی ، ارزیابی عملکرد حوزه ها  و برنامه ریزی فعالیت های در دست اقدام ، بر تسریع رسیدگی پرونده ها در کمترین زمان ممکن و برنامه ریزی جهت پیشبرد اهداف سازمانی تاکید کرد.

استفاده از ظرفیت های فرهنگی و تفریحی برای ارائه خدمت مطلوب تر به شهروندان و  اجرای برنامه های کیفی و مورد نیاز درمحله ها از موارد مورد توجه سالاری پور بود.

سالاری پور با بیان اینکه ارتقای کیفیت زندگی شهروندان در اولویت است،بر لزوم تقویت زیرساخت ها و افزایش همه سرانه های مورد نیاز شهروندان که موجبات افزایش کیفیت زندگی شهروندان را تامین می کند، تاکید کرد.

وی با اشاره به افتتاح مرکز آموزشی ویژه کودکان اوتیسم در منطقه که  با هدف شکوفایی و رشد استعداد های این افراد به همت خیرین صورت گرفت، افزایش فضاهای تفریحی از جمله بوستان  ویژه این اقشار در منطقه  را نیز در ایجاد روحیه نشاط و بهبود کیفیت  زندگی آنها و خانواده هایشان  ضروری و مورد توجه برنامه ریزی مدیریت شهری منطقه برشمرد.

محمد امین سالاری پور شهردار منطقه بر پیگیری و تلاش در جهت اجرای برنامه های مدیریت شهری و نیز حضور جهادی معاونین در راستای رسیدگی به مشکلات شهروندان و ارتقای کیفی  سرانه های عمومی تاکید کرد. انتهای پیام

۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۵
کد خبر: 25032

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 11 =