پاساژ «آزاد» تخلیه و پلمب شد

شهردار منطقه۱۱ گفت: نظر به وظیفه ذاتی شهرداری و رای کمیسیون رفع خطر و دستور معاون دادستان، ساختمان خطرساز و ناایمن آزاد توسط عوامل اجرایی این منطقه پلمب و تخلیه شد .

 به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۱ تهران، سید محمد موسوی شهردار این منطقه ضمن اعلام خبر اتمام مراحل پلمب و تخلیه کامل پاساژ آزاد گفت: صبح امروز مورخ ۳۰مرداد سال جاری پس از ۱۰ سال پیگیری و اخطارهای متعدد به مالک برای رفع ناایمنی ساختمان ، پاساژ آزاد با حضور نمایندگان قضایی و عوامل اجرایی پلمب و مهر و موم شد .

 موسوی افزود: ساختمان ازاد از جمله ۱۱ ساختمان بسیار ناایمن منطقه۱۱ است که پس از پیگیری چند ماهه، اقدام به قطع انشعابات و تخلیه کسبه و پلمب شد .

 او اشاره کرد: به دلیل تخلفات عدیده ساختمانی از جمله خالی کردن زیر ساختمان ودستکاری غیر اصولی سازه ای، پاساژ مذکور ناایمن شناخته شد و طبق دستور مقام قضایی برای حفظ جان کسبه وشهروندان پلمب پاساژ اجرایی شد .

 شهردار منطقه۱۱ خاطر نشان کرد: وظیفه شهرداری اقدام برای رفع خطر وحفظ ایمنی شهروندان است و پاساژ آزاد نخستین ساختمانی بود که مدیریت شهری طی یک اقدام پیشگیرانه نسبت به تعطیلی آن اقدام کرد.اقدام برای سایر ساختمان های نا ایمن منطقه نیز در دستور کار است و شهرداری در موضوع ایمنی با هیچ کس تعارف ندارد .

انتهای پیام

۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۷
کد خبر: 25181

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 5 =